|

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هم وعده اجرای رتبه بندی داد

حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش وعده داد تا پایان سال طرح رتبه بندی معلمان اجرایی شود

لینک کوتاه کپی شد
1

حسین باغگلی؛ در نشست با مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها که در بستر مجازی و از طریق «شبکه شاد»، انجام شد گفت: سال تحصیلی گذشته به دلیل شیوع کرونا، برای همکاران ما در لایه‌های مختلف آموزشی، سالی پرکار و سخت بود که در آن با چالش‌های زیادی روبه‌رو شدیم و امیدوارم بتوانیم با کمک شما و حمایت خانواده ها، سال جدید را به صورت حضوری، آغاز کنیم.

طرح رتبه‌بندی معلمان اجرای می‌شود؟

باغگلی «محور معیشت و منزلت معلمان» را محور دوم اجرایی شدن سند تحول بنیادین دانست و بیان کرد: من معتقدم که «تعلیم و تربیت تخصص و معلم یک متخصص است»، جامعه باید همچنان که به تخصص‌هایی مثل پزشکی و مهندسی احترام می‌گذارد، به تخصص معلمی نیز احترام گذاشته و معلمان را در جایگاه متخصصان ببیند. این گفتمان سازی، باید در درجه اول در سطح دولت و بعد در سطح جامعه پیگیری شود تا به نتیجه مطلوب برسد.

وی گفت: تا زمانی که مسائل معیشتی معلمان از طریق دولت حل و فصل نشود. نمی‌توان انتظار داشت که شأنیت معلمان در جامعه پذیرفته شود لذا پیگیری «طرح رتبه بندی» حتماً در دستور کار ما قرار خواهد گرفت و البته نگاه تخصصی که از آن صحبت کردیم با استفاده از ظرفیت‌های رتبه بندی به ما کمک خواهد کرد که کیفیت توانمندی‌های معلمان در این مسیر افزایش پیدا کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    امسال هم حقوق رتبه بندی رو دوزدی ن درد بشه الاهی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی