|

تعبیرخواب

تعبیرخواب آدامس،جویدن آدامس درخواب

تعبیرخواب آدامس

تعبیرخواب دیدن آدامس ،جویدن آدامس ویا دیدن درخت آدامس چیست؟ از چه چیزی خبر میدهد؟ جزئیات و موارد دیگر در شایانیوز ذکرشده است...

لینک کوتاه کپی شد

خواب دیدن از مواردی است که تقریبا همه ما آن را تجربه کرده ایم  و در زندگی خود برخی از نشانه ها و آثار آن را حس میکنیم،قرآن کریم در قسمت های مختلف به مسأله رویاهای صادقه انبیای الهی به ویژه رسول خدا (ص) پرداخته است و از دیدگاه قرآن تعبیر خواب و مسائل مربوط به خواب جزئی از واقعیت است ولی این تعابیر که برای شما آورده شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد!

تعبیرخواب آدامس

شایانیوز- بطورکلی،دیدن آدامس در خواب بیانگر این است که شخص از تلاش کردن زیاد و سختی ها آزرده شده است ،ولی بااین وجود تسلیم نمیشود و تلاش می کند ،دیدن شخصی که در خواب آدامس می جوید، نشان می دهد که این فرد با خواهر یا برادر شخصی که تازه ملاقات کرده است ،آشنا میشود و به اواعتماد خواهدکرد و اعتماد او از بین نمی رود بلکه بیشترمیشود و کارهای بسیار خوبی با این دوست انجام میدهد.

 

شخصی به شما آدامس می دهد 

این نشان می دهد که شخص بخاطر درگیری زیاد در کارش نسبت به خانواده اش بی توجه شده است و نمیتواند زمان زیادی را صرف زندگی شخصی خود کند، بنابراین با همسرش رابطه ی خوبی نخواهد داشت.

 

پف کردن آدامس دردهان

پف کردن آدامس در خواب نشانه ی اختلاف ، کار دردسر ساز و دشواری است. ونشانه ی گفتن کلمات بد و زشت به اطرافیانتان است که در کارشما مداخله کرده اند وباعث ناراحتی شما شده اند.ولی باید گذشت کنید و مراقب سخنان خود باشید.

 

خرید آدامس

خرید آدامس در خواب نشان می دهد که صاحب خواب با حوادث ناراحت کننده روبرو خواهد شد. فردی که در خواب آدامس می خرد یا می یابد ، با مشکلاتی مواجه می‌شود که برای حل آن ها تلاش زیادی می کند، برای مدتی به فکر فرو می رود.

 

چسباندن آدامس 

چسباندن آدامس یا آدامس چسبیده در خواب به خیر تعبیر نمیشود. بیانگر این است که صاحب خواب در زندگی اش با مشکل روبرو خواهد شد ، شغل اش را از دست میدهد و تأمین هزینه های زندگی برایش دشوار میشود . این نشان می دهد که او به این دلایل مدتی آشفته میشود.

 

 بلعیدن آدامس

بلعیدن آدامس در خواب پشیمانی تعبیر می شود. نشانگر این است که صاحب خواب متوجه بی عدالتی و کارهای ناپسند خود شده است و گام هایی را برای اصلاح خود برمی دارد. صاحب خواب پشیمان است و سعی میکند همه چیز را درست کند.

تعبیرخواب آدامس

آدامس جویده شده

دیدن ادامس جویده شده در خواب بیانگر این است که اگر رابطه ای احساسی دارید، با مشکلات مختلفی روبرو میشوید، شخص مورد نظر مدام شما را تحریف کرده و باعث عصبانیتان می شود. شما باید صبور باشید.

 

چسبیدن آدامس به دندان ها

به دلیل حوادثی که به زودی تجربه میکنید ، به کمک دیگران احتیاج پیدا می کنید و از طرف آنها حمایت می شود.

 

چسبیدن آدامس روی لباس

نشان می دهد که برخی از اسرار ممکن است فاش شوند وخیلی چیزها در زندگی بیننده خواب تغییر خواهد کرد ، مشکلاتی را تجربه میکند ، اما می تواند در کمترین زمان بر این مشکلات غلبه کند.

 

چسبیدن آدامس به مو

چسبیدن آدامس به مو نشانه این است که فردبه زودی آرزوهایش برآورده می شود! وبیننده خواب همیشه خوش شانس خواهد بود. 

 

بسته آدامس

دیدن بسته آدامس در خواب به این معنی است که بیننده خواب از سخنان و کار های زشت خود پشیمان خواهد شد و افرادی که قلب او را شکسته اند به زودی دلش را بدست می آورند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی