|

تعبیر خواب

تعبیرخواب آسمان،از افتادن و صعود در آسمان

تعبیر خواب آسمان

دیدن آسمان را در خواب چه تعبیری دارد؟ دیدن آسمان در خواب چه چیزی را به ما نشان میدهد؟ شما می توانید تعبیر خواب های مختلف راجع به آسمان را…

لینک کوتاه کپی شد

خواب دیدن از مواردی است که تقریبا همه ما آن را تجربه کرده ایم  و در زندگی خود برخی از نشانه ها و آثار آن را حس میکنیم،قرآن کریم در قسمت های مختلف به مسأله رویاهای صادقه انبیای الهی به ویژه رسول خدا (ص) پرداخته است و از دیدگاه قرآن تعبیر خواب و مسائل مربوط به خواب جزئی از واقعیت است ولی این تعابیر که برای شما آورده شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد!

تعبیرخواب

شایانیوز-بطورکلی دیدن آسمان در خواب دلالت بر، رسیدن به آرامش ، رسیدن به شفاعت، و افزایش معنویت  دارد. تفسیر می شود که در زندگی شخص تغییراتی رخ خواهد داد، و موقعیت های مثبت و منفی ایجاد می شود، و بیانگر رسیدن صاحب خواب به موفقیت است.

 

نگاه کردن به آسمان

اگر در خواب به آسمان روشن نگاه می کنید‌،تفسیر می شود که صاحب خواب با یک فرد فرخنده دیدار خواهد کرد.  و این دیدار بسیار پربرکت و نیکوست و باعث خوشحالی او میشود.

 

بودن شخص در آسمان

دیدن شخصی در آسمان در خواب نشانه این است که صاحب خواب به یکی از آشنایان خود آسیب خواهد رساند. در اصل تعبیر می شود که بیننده خواب مرتکب گناه می شود.باید مراقب باشد.

 

صعود یاپرواز در آسمان

این نشان می دهد که شخص روزهای بدی را پشت سر گذاشته ومشکلاتش به پایان می رسد ،اما اخبار بدی را از نزدیکان خود دریافت می کند و فرد دچار فروپاشی می شود ولی باید صبوری کند.

 

افتادن از آسمان 

افتادن از آسمان در خواب نشان میدهد که بیننده خواب خبرهای خوبی را دریافت میکند،و زندگی او به بهترین شکل تغییرمیابد و به سمت خوبی پیش می رود.

 

 

شکاف در آسمان

 شخصی که در خواب می بیند آسمان شکافته است ، نشان می دهد که مشکلاتش به پایان می رسد ، و از نظر اقتصادی آسوده خاطر می شود،و زندگی تجاری او آسان و پراز برکت و فراوانی خواهد شد.

 

آسمان سبز رنگ 

دیدن آسمان سبز رنگ در خواب بیانگر این است که شخص کارهای خوبی انجام خواهد داد ،و انسان خوش قلبی است و دست به کارهای خیرمیزند، و خداوند چندین برابر بیشتر از رزق و روزی اش به او می دهد،و رحمت الهی شامل او می شود.

تعبیرخواب آسمان

آسمان پرستاره 

دیدن آسمان پرستاره در خواب به این معنی است که شخص زندگی معجزه آسایی خواهد داشت ، همسری نصیبش میشود که او را فردی بسیار خوشبخت خواهدکرد ، با او مشکلی نخواهد داشت و در خوشبختی ، فراوانی و راحتی زندگی خواهد کرد.

 

آسمان تاریک 

دیدن آسمان تاریک به این معنی است که زندگی صاحب خواب در یک مسیر خوبی پیش نمیرود، او یک فروپاشی مادی بزرگ را تجربه خواهد کرد ، که فرد تلاش زیادی می کند تا نظم قدیمی خود را بدست آورد ، اما موفق نخواهد شد. این خواب بیانگر این است که صاحب خواب نباید ناامید شود و به خدا توکل کند.

 

آسمان ابری 

دیدن آسمان ابری در خواب نشان می دهد که صاحب خواب یک خانواده بزرگ دارد ، این خانواده در کوچکترین دردسر به همدیگر کمک میکنند،و آنها بسیار به یکدیگر اعتماد دارند. و خوشبختی یک خانواده را نشان میدهد.

 

آسمان سرخ

دیدن آسمان سرخ درخواب روایت شده است که صاحب خواب در زندگی خود دچار مشکلات و سختی خواهد شد ، و نصف عمرش را در مبارزه می گذراند، و شخص به سختی میتواند این مشکلات راپشت سر بگذارد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی