|

ماجرای آشنایی حمیدی و همسرش در دورهمی لو رفت

الهام حمیدی و همسرش چطور با هم آشنا شدند؟ + ویدئو

الهام حمیدی بازیگر مشهور کشورمان که بعد از حدود 3 سال مجددا مهمان دورهمی شد ماجرای آشنایی با همسرش را برای مخاطبان تعریف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

الهام حمیدی از مشهورترین بازیگران ایران که حضور قبلی اش در دورهمی جنجال برانگیز شده بود بعد از حدود سه سال بار دیگر به دورهمی رفت و به سوالات مهران مدیری درباره زندگی شخصی اش جواب داد. 

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی  متولد ۸ آذر ۱۳۵۶ و هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است. او تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌است. الهام حمیدی یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته‌است و همان کلاسها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد.

الهام حمیدی از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون ایران اسـت کـه در اوایل دهۀ 80 بـه‌ سرعت موردتوجه مخاطبان و اهالی سینما و تلویزیون قرار گرفت امّا با گذر زمان نتوانست جایگاه خودرا حفظ کند و تا حدودی بـه حاشیه رانده شد. الهام حمیدی از شروع فعالیتش بـه‌عنوان بازیگر تا بـه امروز، در نقش‌های زیادی دیده شده اسـت کـه البته تفاوت‌های زیادی باهم ندارند.

الهام+حمیدی

شروع فعالیت هنری الهام حمیدی

نخستین تجربه بازیگری الهام حمیدی در مقابل دوربین بـه سریال آتش و شبنم بـه کارگردانی محمد ابراهیم سلطانی‌فر در ژانر دفاع مقدس برمی‌گردد کـه بین سال‌های 79 تا 82 ساخته شده اسـت. پس از این تجربه، الهام حمیدی در فیلم‌های سینمایی «دنیا» و «تیک» حضور می یابد سریال پرونده‌های مجهول را درسال 1380 برای جمال شورجه بازی می کند.

اما نقطه عطف اول بازیگری الهام حمیدی مربوط بـه بازی او در سریال پر مخاطب «مسافری از هند» ساخته قاسم جعفری می شود. حمیدی معتقد اسـت کـه بازی دراین سریال، آغازگر دوره دوم بازیگری او پس از تجربه‌های ابتدایی اسـت. او هم زمان با این سریال درسال 82، در فیلم سینمایی «وعده دیدار» جمال شورجه نیز شرکت می کند.

پیشنهاد می شود: الهام حمیدی مهمان دورهمی مهران مدیری؛ حواشی جالب دورهمی الهام

 

الهام حمیدی و موفقیت ها و ادامه راه بازیگری

الهام حمیدی پس از موفقیت در سینما، درسال 1385 بازهم در تلویزیون دیده شد و با بازی در سریال پر مخاطب «زیر تیغ»، بیش از پیش نوید ظهور بازیگری مستعد رابه سینما و تلویزیون ایران داد. او درکنار پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا ودر نقش فرزند آن‌ها، بازی قابل قبولی را از خود بـه نمایش گذاشت تا جایگاه خود رابه‌عنوان بازیگری شناخته شده تثبیت کند.

سال 1385 برای الهام حمیدی پر کار ادامه مییابد و او پس از حضور در «زیر تیغ»، بازی در سریال‌ «شهریار» بـه کارگردانی کمال تبریزی و فیلم‌های سینمایی «سرگیجه» ساخته علیرضا زرین‌دست و «بچه‌های ابدی» بـه کارگردانی پوران درخشنده را در همین سال تجربه می کند.

ماجرای ازدواج و طلاق الهام حمیدی

الهام حمیدی اولین بار در سال ۱۳۷۶ در سن ۲۰ سالگی قبل از ورود به عرصه بازیگری ازدواج کرد، اما این رابطه دوان چندانی نداشت و خیلی زود به طلاق ختم شد. الهام حمیدی در مورد طلاقش در برنامه تی وی پلاس گفت : در سن کم ازدواج کردم و چند سالی هم با همسرم زندگی مشترک داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم ادامه دهیم و از هم جدا شدیم. ضمن اینکه این بازیگر مجددا تائید کرد که دوست ندارد زندگی شخصی اش را در رسانه ها بازگو کند.

ازدواج دوم الهام حمیدی

الهام حمیدی در ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۷ مجدد ازدواج کرد . وی در ۱۴ بهمن ماه با انتشار پستی خبر ازدواجش را رسانه ای کرد و عکس ازدواجش در اینستاگرام منتشر شد. نام همسر وی علیرضا صادقی می باشد. وی با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود نوشت: ای در دل من، میل و تمنا، همه تو ! وَندَر سر من، مایه ی سودا، همه تو ! هر چند به روزگار در مینگرم امروز همه تویی و فردا همه تو

26012a98dda759d7ac62bd0f30054ce6

فرزند الهام حمیدی

۱۲ خردادماه سال ۹۹ بود که الهام حمیدی با انتشار پستی خبر از تولد پسرش داد و برای اولین بار مادر شدن را تجربه کرد. او نوشت: لحظه شماریمون برای گرفتن دستای کوچولوت به پایان رسید. پسرم، با اومدنت زندگیمون رو زیباتر کردی، دنیایی شدنت مبارک.. ۱۳۹۹/۳/۱۲

منبع: شمانیوز، پرشین وی، پارس ناز

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی