|

اصول ست کردن شلوار چرم

شلوار چرم رو با چی بپوشیم که شیک تر به نظر برسیم؟

شلوار چرم

در خصوص شلوارهای چرم باید بدونید که اونُ با چه لباس و کفشی ست کنید تا استایلی شیک و زیبا داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

همان طور که می دونید این روزها شلوار چرم حسابی بین خانم ها مد شده و اون هایی که میخوان از قافله شیک پوشی عقب نیفتن حداقل یه دونه از این شلوارها توی کمدشون دارند. از حق نگذریم شلوارهای چرم خیلی خوشگلند و گزینه بسیار خوبی برای استایل های زمستانی هستند.

به گزارش «شایانیوز»، شلوارهای چرمُ می تونید در استایل های روزانه و رسمی به کار ببرید. در خصوص این شلوارها هم مثل بقیه لباس ها باید بدونید که اونُ با چه لباس و کفشی ست کنید تا استایلی شیک داشته باشید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اصول ست کردن شلوار چرم را یاد بگیرید.

1- شلوار چرم ساده بخرید

ساده پوشی یکی از اصول شیک پوشی است در مورد شلوار چرم هم همین اصل صِدق می کند پس برای اینکه بتونید شلوار چرم را در موقعیت های رسمی و غیر رسمی بپوشید یک مدل ساده را انتخاب کنید. چون مدل های شلوغ و طرح دار خیلی زود از مد مییفتن. اما اگر خواستید از شلوارهای طرح دار استفاده کنید سایر لباس هاتونُ ساده انتخاب کنید تا شلوارتون بیشتر به چشم بیاد.

2- شلوار چرم با کت جین یا کت چرم

برای استایل های روزانه میتونید شلوار چرم را با کت چرمی یا کت جین آبی رنگِ کوتاه ست کنید؛ برای این استایل حتما از مانتو مشکی استفاده کنید. این استایل کاملاً کژوال بوده و مناسب استفاده روزانه است. با این استایل میتونید کتونی سفید یا نیم بوت بپوشید.

شلوار چرم

3- کت و پالتوی رسمی بپوشید

در مهمانی های رسمی شلوار چرمتونُ با یقه اسکی سیاه یا سفید بپوشید و برای انتخاب کفش به دنبال یک بوت پاشنه دار و بلند باشید. برای تکمیل شدن زیبایی ظاهرتون یک کت طرح دارِ فیت یا پالتوی خز ساده بپوشید. این استایل با کیف کلاچ بسیار زیبا و جذاب می شود.

4- شلوار چرم در محیط کار

شلوار چرم معمولا برای محل کار گزینه چندان مناسبی نیست اما اگر خواستید برای محل کار از این شلوارها استفاده کنید اون با یک بافت و یا مانتو دکمه دار رنگ روشن بپوشید و با کفش پاشنه بلند و کیف دستی ساده ست کنید.

شلوار چرم

5- به رنگ های تیره وفادار بمانید

شلوارهای چرم در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند. اگر تمایل دارید شلوارتون به راحتی با سایر لباس ها و اکسسوری هایی که دارید ست بشه بهترِ رنگ مشکیُ انتخاب کنید. شلوار مشکی چرم برای خانم ها با فرم اندام مختلف انتخابی مناسب است. اگر پاهای شما خیلی لاغرِ میتونید شلوارتون را از بین رنگ هایی نظیر زرشکی و آبی و … انتخاب نمایید که در این صورت به دلیل براق و رنگی بودن شلوار پاهاتون درشت و خوش فرم تر به نظر می رسد.

6- شلوار چرم با کاپشن به همراه نیم بوت

برای این استایل بهترِ از کاپشن‌ های خزدار یا ارتشی استفاده کنید. در مورد کفش، نیم بوت بهترین گزینه است. نیم بوتُ میتونید بدون پاشنه یا پاشنه دار انتخاب کنید. جنس نیم بوت میتونه چرم یا جیر باشه و رنگش بهترِ مشکی باشه. 

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

شلوار چرم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • طاها رضایی ارسالی در

    سلام
    من میخوام بدونم پوشیدن نیم بوت هایی که داریم با چرم میتونه ترکیب مناسبی باشه یا نه؟؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی