|

اصول شیک پوشی

خوشگل خانم اگه دنبال استایل جذابی ست کردن مانتوی قرمز یاد بگیر؛ یه عالمه ترکیب خفن

قرمز طیف های مختلفی داره که شامل قرمز روشن، قرمز توت فرنگی، سرخابی، خرمایی، ارغوانی، شرابی، یاقوتی و قرمز تیره است.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- قرمز جزء رنگ های محبوب و پرطرفدار که همیشه مورد توجه طراحان مد و فشن استایلیست ها بوده. این رنگ جذاب حسابی کار راه اندازه چرا که اولا تو هر فصلی میتونید بپوشیدش ثانیا قابلیت ست شدن با خیلی از رنگ ها رو داره و میشه باهاش یه عالمه استایل اسپرت و رسمی جذاب ساخت.

ست کردن لباس قرمز اونقدر ها سخت نیست اما باید نکاتی رو رعایت کنید تا استایلتون شبیه عمو نوروز نشه. توی این مطلب بهتون میگیم که چجوری با مانتوی قرمز یه استایل شیک برای خودتون بسازید پس در ادامه با ما همراه باشید.

قرمز مناسب پوستت رو بشناس

قرمز طیف های مختلفی داره که شامل قرمز روشن، قرمز توت فرنگی، سرخابی، خرمایی، ارغوانی، شرابی، یاقوتی و قرمز تیره است. در اولین قدم باید بدونید که کدوم قرمز بیشتر بهتون می یاد. پوست‌ها به سه دسته‌ اصلی روشن، برنزه و تیره تقسیم میشن و تمامی تناژهای رنگی پوست هم به دو دسته رنگ‌های سرد و رنگ‌های گرم دسته‌بندی میشن. پس در نهایت، ما شش گروه مختلف رنگ پوست داریم، پوست‌های روشن گرم و سرد، پوست‌های برنزه‌ گرم و سرد و پوست‌های تیره‌ گرم و سرد.

ا

پوست‌های روشن و سرد، نباید به فکر پوشیدن قرمزهای خیلی تیره یا خیلی روشن باشن. معروف‌ترین تناژ قرمز، برای این رده از پوست‌ها، قرمز گیلاسی است. بهترین انتخاب برای پوست های روشن و گرم قرمز تیره است مثل رنگ خون که یه جا پخش شده باشه. قرمز تیره برای پوست های برنزه و سرد هم گزینه مناسبی است. پوست های برنزه و گرم هم باید قرمزی رو انتخاب کنن که به نارنجی متمایل باشه. پوست های تیره و سرد خیلی خوش شانسَن چون هر قرمزی بهشون می یاد. پوست های تیره و گرم باید قرمز متوسط یا گیلاسی رو انتخاب کنن.

قرمز و کرم

کرم با بیشتر طیف های خانواده قرمز هماهنگی داره اما بهترِ هنگام استفاده از این رنگ در کنار قرمز، از ته‌ رنگ‌های قرمز که به نارنجی نزدیکِ، فاصله بگیرید. این رنگ، انرژی قرمزُ کنترل می‌کنه و شما رو حسابی شیک میکنه. برای تکمیل این ست میتونید از کفش مشکی، کالباسی، قرمز یا طیف های دیگه کرم استفاده کنید. برای انتخاب کیف بهتره سراغ مشکی یا طیف های دیگه کرم برید. انتخاب شال یا روسری به رنگ شلوار میتونه جذابیت این ست رو بیشتر کنه.

IMG

شلوار جین فراموش نشه

یکی از راحت ترین ترکیب ها برای مانتوی قرمز شلوار جینِ؛ این شلوارا تو کمد همه پیدا میشه و حُسنی که داره اینِ که به راحتی با همه لباس ها ست میشه. برای این استایل بقیه آیتم ها رو میتونید از رنگ های مشکی، سفید، قرمز، کرم، صورتی، کالباسی و طوسی انتخاب کنید. 

I

قرمز و سفید؛ ترکیب جذابی که احتمالا کمتر دیدید

قرمز و سفید یه ترکیب جذابِ که احتمالا کمتر دیده باشید و شاید پیش خودتون بگید که این دو تا رنگ خیلی با هم جور نیستن. اما سفید به خوبی با قرمز هارمونی داره البته نه هر قرمزی؛ سفید در کنار قرمز روشن شما رو به یه خانم خوشتیپ تبدیل میکنه. حُسن انتخاب رنگ سفید اینِ که گیرایی قرمزُ کم میکنه پس اگه میخواین خیلی تو چشم نباشید میتونید از این ترکیب استفاده کنید. اگه خواستید رنگ سومی رو به این ست اضافه کنید از رنگ های کرم، طوسی، نقره ای، قرمز و مشکی انتخاب کنید.

n

زمانی‌ که قرمز رو کنار مشکی یا سفید تن می‌کنید، تضاد عمیقی ایجاد میشه. این ترکیب برای محیط‌های رسمی مناسبِ میتونید رنگ قرمزُ به‌ شکل اکسسوری، راه‌های پارچه به استایل مشکی یا سفید اضافه کنید. انتخاب هر سه رنگ کنار هم، ترکیب موفقی‌ است. قرارهای کاری، مناسبت‌ها و مهمانی‌ها مناسب چنین ترکیبی است. البته برای محیط‌های کاری نباید زیاده‌روی کنید. کمربند یا ساعت قرمز رو با لباس‌های رنگ خنثا هماهنگ کنید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی