|

خوشگل خانم اگه دنبال استایل جذابی ست کردن مانتوی زرد یاد بگیر؛ کلی ترکیب خفن

با اینکه زرد رنگی شاد و پر انرژیه وقتی پای مد به میان می‌یاد خیلیا از پوشیدنش می‌ترسن فقط به این علت که نمی‌دونن اونُ با چه لباسی ست کنن.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- رنگ زرد یکی از سه رنگ اصلیه که در چرخه رنگ ها بین نارنجی و سبز قرار میگیره. این رنگ جذاب نماد خوش‌بینی، امید، استقامت، شور و شادی، طروات، خلاقیت و روشنی است. طیف های مختلف زرد شامل زرد کهربایی، زرد لیمویی، زرد خاکی، زرد طلایی و زرد آفتاب‌گردان میشه. موقع انتخاب این رنگ خیلی مهمِ که بدونید کدوم طیف مناسبتونِ اگه رنگ پوستتون روشنِ بهتره از رنگ خردلی و زرد تیره استفاده کنید اگه رنگ پوستتون سبزه هست تناژهای لیمویی و زرد روشن براتون مناسب ترِ اگر هم پوستی تیره دارد خوش شانس هستید چون همه طیف های زرد برای شما مناسبِ.

توی این مطلب میخوایم بهتون بگیم که چجوری با مانتوی زرد یه استایل شیک برای خودتون بسازید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

زرد با این رنگ ها خوشگل ست میشه

مانتوی زرد علاوه بر ترکیب های جذابی که با رنگ های خنثی مثل طوسی، مشکی و قهوه ای می‌سازه، مکمل خوبی برای رنگ های متضاد خود نیز هست. برای مثال رنگ زرد به شرطی که اصول ست کردن آیتم ها رو بلد باشید، با رنگ بنفش یا آبی هم هماهنگی خوبی پیدا می‌کنه. ترکیب زرد با آبی، سبز و قرمز هم بسیار جذاب میشه.

d

ترکیب زرد و طوسی؛ بهترین رنگ برای مچ شدن با زرد

وقتی صحبت از ست کردن با مانتوی زرد میشه اگه کمی رنگ ها رو بشناسید طوسی اولین رنگیست که باید به ذهنتون برسه. ترکیب زرد و طوسی یه ترکیب بسیار ظریف و جذابِ. برای ایجاد این ترکیب علاوه بر آیتم‌‌های تک‌ رنگ میتونید سراغ آیتم‌های طرح‌دار هم برید. به عنوان مثال یک کیف گل‌دار به رنگ‌های زرد و طوسی به همراه سایر آیتم‌های زرد و طوسی ترکیب فوق‌العاده شیک و جذابی خواهد بود.

IMG

ترکیب زرد، مشکی و سفید

مشکی، زرد و سفید یه ترکیب شیک و کاربردیه که خیلی به کارتون می یاد. به گزارش شایانیوز برای این استایل علاوه بر استفاده از آیتم‌های تک رنگ میتونید سراغ آیتم‌های راه‌‌ راه‌، چهارخونه و یا خال‌دار هم برید که جلوه‌ بی‌نظیری با رنگ زرد ایجاد میکنه.

IMG

ترکیب زرد و آبی؛ یک جفت شگفت انگیز

ترکیب زرد به همراه رنگ آبی به‌ خصوص آبی کاربنی، از ترکیبات بسیار شاد و زیبایی است که در دنیای مد بسیار استفاده‌ میشه. زرد با آبی یک جفت شگفت‌انگیز است؛ بنابراین اگر به یک مهمانی دعوت هستید برای مانتو یا پالتوی زرد خود از کیف و کفش و شال آبی استفاده ‌کنید تا خاص‌تر به نظر برسید. برای این استایل بهترِ انتخاب زردُ متناسب با طیف رنگی آبی انجام بدید؛ برای مثال هر چه رنگ زردِ مانتو روشن تر باشد، شال آبی هم روشن تر انتخاب بشه. پس مانتوی زرد لیمویی رو با شال آبی آسمانی ست کنید مانتوی زرد تیره و خردلی رو با شال یا روسری آبی کاربنی ست کنید.

IMG

ترکیب زرد با سبز؛ ترکیبی که در طبیعت هم وجود داره

زرد خردلی در کنار سبز یکی جذاب ترین رنگ هاست که خوشتیپ بودن شما رو تضمین میکنه. رنگ سفید هم به عنوان رنگ سوم این ست، ترکیب بسیار بسیار زیبایی رو به استایل شما میده. ترکیب رنگ خردلی و سبز یه ترکیب فوق العاده جذابِ که حس خوبی رو القا می‌کنه، چرا که در طبیعت چنین ترکیب رنگی وجود داره. 

IMG

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی