|

استایل زنانه با شلوار کتان

با همه مانتوهات شلوار جین نپوش؛ با شلوار کتان استایلی دخترانه و شیک داشته باش

شلوار کتان زنانه

مزیت استفاده از پارچه‌ کتان این است که می‌ توانید برای تمام اجزای استایل از آن استفاده کنید، زیرا آنها به راحتی با لباس‌های دیگر ست می شوند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شلوار کتان یکی از ارکان همیشگی کمد لباس خانم‌ها و آقایان ایرانی است که به پوشش آن‌ها روح و رنگ می‌بخشد. بیشترین زمان استفاده از شلوار کتان مختص به فصل تابستان است. زیرا مطمئنا انتخاب خیلی از ما ها در این فصل پوشیدن شلوارهای جین سنگین و تنگ نیست، به همین دلیل ترجیح می‌ دهیم که شلوارهای کتان و لباس‌ هایی که از پارچه‌ های تنفسی و الیاف طبیعی هستند، استفاده کنیم. ولی جالب است که بدانید شما از این شلوار راحت و زیبا در تمام فصل های سال به راحتی می توانید استفاده نمایید و استایل های زیبایی داشته باشید. یکی از ویژگی های مثبت شلوار کتان این است که رنگ بندی و تنوع مدل بسیار بالایی نسبت به شلوار جین دارد به همین دلیل شما در ست کردن و پوشیدن آن با آیتم های رنگی دیگر دچار محدودیت نخواهید شد.

شلوار کتان برای اولین بار توسط گروهی از نظامیان آمریکایی به شهرت رسید، زیرا سربازان معمولا از یونیفرم های ساده و جنس های نه خیلی نازک و نه خیلی ضخیم استفاده می کردند. ازاین رو اولین شلوارهای کتان را می توان مختص نظامیان دانست. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل زنانه با شلوار کتان آشنا شوید.

شلوار کتان

شلوار کتان

برای زمستان شلوار کتان را با پانچو بپوشید؛ استایلی کابوی

یکی از جذابیت های فصل زمستان و پاییز به پوشیدن لباس های زمستانی ای خاص و متفاوت مختص همین فصل است. در نتیجه اگر قصد پوشیدن یک پانچو پشمی و دوست داشتنی را دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از یک شلوار کتان مام استایل و همرنگ پانچویتان است. دقت کنید که فرقی نمی کند پانچوی شما دارای طرح و رنگ های شلوغ و یا تک رنگ باشد شما برای انتخاب رنگ شلوار از رنگ غالب استایل و پانچوی خود الهام بگیرید. برای تکمیل این استایل کابوی و دوست داشتنی هم بهتر است از نیم بوت های اسپرت و ساده استفاده کنید تا به سبک لباس هایتان بیاید.

شلوار کتان

شلوار کتان

شلوار کتان و مانتو کتی؛ استایلی کلاسیک و راحت

مانتوهای کتی یکی از محبوب ترین نوع های مانتو در همه فصل ها هستند و جالب است که بدانید مانتوهای کتی با شلوارهای کتان علی رغم استایل کلاسیکی که دارند ترکیب بسیار زیبایی را می سازند. در نتیجه اگر در فصل تابستان یا پاییز هوس پوشیدن یک مانتو کتی را برای یک موقعیت رسمی کردید می توانید آن را با یک شلوار کتان کوتاه و کتانی ست کنید و علاوه بر حفظ استایل رسمی خود راحت و شیک به نظر بیایید. البته اگر علاقه به کفش های کتونی ندارید می توانید از کفش های پاشنه بلند و رسمی هم در این استایل استفاده نمایید فقط اگر کتونی نمی پوشید قد شلوار را بلندتر انتخاب نمایید.

شلوار کتان

شلوار کتان

شلوار کتان را با مانتو شومیزی کتان بپوشید؛ تابستانی دخترانه و دلبرانه

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم شلوار کتان یکی از شلوارهای محبوب فصل تابستان است زیرا پارچه کتان پارچه ای سبک و راحتی است  به دلیل الیاف طبیعی که دارد باعث گردش هوا می شود، در کل می توان گفت این پارچه نوعی پارچه تنفسی است. در نتیجه اگر می خواهید در تابستان استایلی زیبا و همزمان بسیار راحت داشته باشید بهترین گزینه های برای شما شلوار کتان و مانتوهای شومیزی کتان هستند. شما برای انتخاب این آیتم ها به مشکل برنخواهید خورد زیرا هر دو آیتم دارای رنگ بندی و طرح های متنوع هستند و جالب است که بدانید به دلیل استایل و قد کوتاه مانتو شومیزی شما می توانید شلوار مام استایل، دمپا و هم راسته را با آن ست کنید.

شلوار کتان

شلوار کتان

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی