|

مانتو زرد را چگونه ست کنیم؟

معرفی چندتا استایل جذاب و تابستانی با مانتو زرد؛ مثل خورشید روشنی بخش تابستان باشید

مانتو زرد

رنگ زرد یکی از رنگ ‌های اصلی محسوب می ‌شود که از انرژی ویژه‌ ای برخوردار است. این رنگ شادی ‌بخش می ‌تواند با بسیاری از رنگ‌ های دیگر ست شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جالب است که بدانید رنگ زرد یکی از رنگ ‌های اصلی محسوب می ‌شود که از انرژی و زیبایی ویژه‌ ای برخوردار است. این رنگ شادی ‌بخش می ‌تواند با رنگ‌ های دیگر به راحتی ست شود و زیبایی استایل شما را دوچندان کند. البته دقت کنید که اگر می خواهید از این رنگ زیبا برای ایتم اصلی استایل خود یعنی مانتو استفاده نمایید، بهتر است که ابتدا رنگ های مکمل و یا دارای هارمونی زرد را بشناسید زیرا ممکن است ست کردن مانتو زرد برای شما کار راحتی نباشد. رنگ زرد نماد خوش بینی، شادی، شور و شوق، سرگرمی، خیرخواهی، اعتماد به نفس، اصالت، خلاقیت، خرد و منطق است. پس اگر می خواهید کی ریسک کنید و مانند همیشه مانتو مشکی یا سفید را به تن نکنید بهترین گزینه برای شما مانتو زرد است، زیرا این مانتو به شما اعتماد به نفس و به استایلتان شور و اشتیاق اضافه می کند. مانتوهای زرد رنگ، به دلیل خاصیت بازتابی نوری که دارند یک گزینه خنک و مناسب برای ساخت استایل تابستانی و بهاره هستند؛ علاوه بر آن به دلیل تطابق زیادی که با رنگ های گرم پاییزی دارند برای انتخاب بافت و پالتو پاییزه هم گزینه خوبی محسوب می ‌شوند.

پس فرقی نمی کند که در چه فصلی از سال هستید و یا به چه سبکی لباس می پوشید، در هر صورت شما می توانید استایلی زیبا و جذاب را با رنگ زرد تجربه نمایید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا استایل جدید با مانتو زرد آشنا شوید.

مانتو زرد

مانتو زرد

مانتو زرد و معجزه پادشاه رنگ ها؛ طوسی را فراموش نکنید

مانتوهایی با رنگ های برجسته و روشن مثل زرد، علاوه بر ترکیب های جذابی که با رنگ های خنثی مثل طوسی، مشکی و قهوه ای می‌ سازند، مکمل های خوبی برای رنگ های متضاد خود نیز هستند. البته اگر شما هم جزو افرادی هستید که مینیمال و ساده پوشی را ترجح می دهید. پیشنهاد ما به شما انتخاب مانتو زرد به همراه شلوار و شال طوسی است، زیرا در این حالت شما استایلی ساده و مینیمال خواهید داشت. یکی از تصورات افراد مینیمال پوش این است که باید از لباس هاس ساده با رنگ های ساده و خنثی استفاده کنند ولی جالب است که بدانید شما در استایل مینیمال هم می توانید یک آیتم را رنگی و خیلی شاد انتخاب کنید.

مانتو زرد

مانتو زرد

مانتو زرد را با آبی ست کنید؛ آسمان را به زمین بیاورید

آبی یکی از رنگ هایی است که به تازگی برای استایل های دختران بسیار استفاده می شود و جالب است که بدانید این رنگ در کنار رنگ زرد ترکیب بسیار زیبا و آرامی را برای شما به ارمغان می آورد. رنگ آبی برای مانتوهای زرد روشن یا لیمویی گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود، پس اگر رنگ پوستتان معمولی یا مایل به زیتونی است به شما پیشنهاد می‌کنیم از مانتوهایی با رنگ ‌های زرد لیمویی و تناژهای روشن زرد استفاده کنید و آن را با شلوار و شال آبی ست کنید. این کار سبب درخشندگی بیشتر رنگ پوستتان خواهد شد.

مانتو زرد

مانتو زرد

مانتو زرد را با سبز ست کنید؛ سرزنده لباس بپوشید

زرد درخشان‌ ترین رنگ در میان رنگ‌‌ ها است. مفاهیمی چون روشنایی، شادی، نشاط و خوش‌ بینی را در بر می‌ گیرد. نگاه کردن به رنگ زرد روند تفکر را تسریع کرده و خلاقیت را در افراد بالا می‌‌ برد. حال جالب است که بدانید این ویژگی ها در رنگ سبز هم وجود دارد و شما با ست کردن این دو رنگ با هم می توانید استایلی زیبا و منحصربفرد را برای خود بسازید. پس اگر به دنبال استایلی زیبا و جذاب هستید که شما را شاداب و سرزنده نشان دهد مانتو زرد بپوشید و آن را با شلوار و یا شال سبز ست کنید. برای رنگ سبز می توانید از سبز زارا و یا حتی سبز های تیره هم استفاد کنید؛ البته سبز زارا استایل شما را ترندی تر خواهد کرد.

مانتو زرد

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی