|

بررسی استایل مینو آذرمگین

استایل دارک مینو آذرمگین در اکران فیلم قطع فوری؛ چهره جدید و جنجالی زهره سریال احضار

استایل مینو آذرمگین

مینو آذرمگین بازیگر جوان و نوظهور تئاتر و تلویزیون است که به تازگی با استایل های اسمارت کژوال و دارک خود بسیار سر و صدا به پا کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  مینو آذرمگین متولد مهر سال 1370 در تهران می باشد، او دارای لیسانس بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. این بازیگر جوان و تازه کار که پیشتر ها در عرصه تئاتر فعالیت داشته است این روزها در حال نقش آفرینی در سریال تلویزیونی احضار است و در نخستین تجربه بازیگری خود در عرصه تصویر توانسته است عملکرد قابل قبولی داشته باشد. این بازیگر به طور حرفه ای از سال 1397 با بازی در تئاتری به نام نمایشی در ستایش تئاتر توانست راهی برای حضور خود در سریال احضار بسازد. البته باید گفت که مینو آذرمگین در نمایشی با نام آنا در کنار بازیگران برجسته کشور همچون پانته آ بهرام و صابر ابر همکاری داشته است. این بازیگر جوان و خوش چهره علاوه بر بازی خوب و درخشیدن در آثاری که حضور داشته است به وسیله استایل های دارک و هوشمندانه اسمارت کژوال خود تا حد بسیار زیادی بر سرزبان ها افتاده است. البته به صورت کلی باید گفت این بازیگر یکی از بازیگران محتاط است و تا به امروز از استایل های آوانگارد و ماکسیمال دوری کرده است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید سلبریتی هایی که معمولا دارای استایل اسمارت کژوال هستند، از یک سبک شخصی خاص استفاده می کنند. این استایل نوعی استایل هوشمندانه است که باعث می شود شما تا حدودی شیک و رسمی دیده شوید. در ادامه این مقاله همرا ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های مینو آذرمگین آشنا شوید.

استایل مینو آذرمگین

استایل مینو آذرمگین

استایل دارک و جذاب مینو آذرمگین در اکران فیلم قطع فوری

یکی از جنجالی ترین و جذاب ترین استایل های مینو آذرمگین که به تازگی بسیار سر زبان ها افتاده است، استایل دارک و جذاب او ر مراسم اکران فیلم قطع فوری است. او برای شرکت در این مراسم یک ست مانتو و شلوار دارک و خاص انتخاب کرده بود که می توان گفت دارای طراحی منحصربفردی بود. مانتو کراپ و نیم تنه یکی از ترندهای جذاب سال 1402 است، پس تا حدودی می توان گفت مینو آذرمگین در استایل شخصی خود به استفاده از ترندها توجه زیادی دارد. برای آشنایی با استایل دارک خوب است که بدانید استایل دارک همانطور که از نامش پیدا است، سبکی از پوشش است که در آن از لباس ها و اکسسوری های رنگ مشکی بهره گرفته می‌ شود.

استایل مینو آذرمگین

استایل مینو آذرمگین

مینو آذرمگین با استایلی هوشمندانه در مراسم اکران فیلم کوتاه تریپلکس

شاید برایتان جالب باشد که بدانید استایل اسمارت کژوال یک تلفیق پیچیده‌ از دو استایل کژوال و نیمه رسمی است و برای موقعیت‌ هایی مانند قرار کاری در کافه و یا گردهمایی با دوستان قدیمی در آخر هفته کاربردی است. در استایل اسمارت کژوال باید به نحوی هوشمندانه لباس راحتی بپوشیم که رسمی بنظر برسد، دقیقا مانند استایل مینو آذرمگین در مراسم اکران فیلم کوتاه تریپلکس. او برای شرکت در این مراسم یک مانتو کتی مشکی را با یک شلوار چهارخونه طوسی و یک جلیقه سفید ست کرده است و می توان گفت تا حدودی انتخاب های مناسب و بسیار جذابی برای استایل اسمارت کژوال خود داشته است.

استایل مینو آذرمگین

استایل مینو آذرمگین

استایل شخصی مینو آذرمگین به سبک هنری!

مینو آذرمگین یکی از بازیگران ایرانی است که در استایل شخصی خود بیشتر از سبک هنری کمک می گیرد. همانطور که در تصاویر پایین می بینید این بازیگر جوان از صنایع دستی هنری در استایلخود استفاده می کند و این ویژگی یکی از نشانه های هنری پوشی است. پته‌ دوزی، مکرومه، ترمه‌ بافی، چرم‌ های دست‌ دوز، زر دوزی، گل‌ دوزی، سنگ‌ دوزی و مروارید دوزی، بافتنی، قلاب بافی، ملیله‌ دوزی و منجوق‌ دوزی، نقاشی روی پارچه، چاپ‌‌ های دستی و دوخت‌ های سنتی همه تزییناتی است که بر روی لباس‌ های هنری می‌ بینید. البته داشتن استایل هنری به این سادگی ها هم نیست که فقط شما با انتخاب این لباس ها هنری پوش شوید، بلکه اولین مرحله برای آنکه یک استایل هنری زیبا داشته باشید، شناخت مبانی هنر است. شما با دانستن این مبانی به راحتی متوجه می شوید که لباس مناسب شما باید چگونه باشد. زمانی که اصول ترکیب و چیدمان عناصر را درآثار هنری بدانید می‌توانید استایل هنری مخصوص به خودتان را طراحی کنید.

استایل مینو آذرمگین

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل مینو آذرمگین قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی