|

نشونه هایی که میگن طرف داره بهت نخ میده خفن / زبان بدنش تقلبه یاد بگیری همه چی دستته

یه وقتایی آدم حس میکنه کسی از به طور پنهانی دوستش داره در حالی که مطمئن نیست، که خب در این مطلب ما نشونه هایی رو برای دونستن این موضوع گفتیم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انسان ها حتی اگر در سنگ ترین حالات خود هم به سر ببرند، باز بی شک یک نفر وجود داره که عاشقش بشن و خیلی براشون اهمیت عاطفی داشته باشه و به عنوان شریک احساسی وجود داشته باشه. اما یه وقتایی هم پیش میاد که ما از فردی خوشمون میاد و بهش نگفتیم. یا مثلا حس می کنیم کسی از ما خوشش میاد اما مطمئن نیستیم و دوست داریم به کشف این موضوع برسیم. 

اون فرد چه خودمون باشیم چه کس دیگه معمولا این حس تو همه ادما به وجود میاد که میگن بهش نگم چرا چون میترسن نه بشنون و رد بشن که خب این مسئله میتونه خیلی تو روحیه تاثیر بزاره! برا همین عموما فرد حسش رو پنهان میکنه که خب این میشه یه کلنجار ذهنی اول برای خودش و دوم برای فردی که حس میکنه کسی بهش حس داره و نمیگه! به نظرتون چجوری میشه فهمید کسی پنهانی عاشقمونه؟ یه جور علاقه پنهانی! اگر دوست دارین نشونه هاش رو بدونین پس با ادامه مطلب ما همراه بمونید.

۱- وقتی پیشش هستی زبونش بند میاد یا عجیب میشه!

اصلا کسی وجود داره که پیش فرد مورد علاقش زبونش بند نیاد و به تته پته نیفته؟ در واقع کسی که از شما خوش میاد معمولا وقتی پیشش هستید یه رفتارای عجیب یا خجالتی طور داره جوری که شاید ندونه چجوری باید رفتار کنه. 

۲- ممکنه از هر چیزی در شما تعریف کنه

شاید فکر کنید که فرد حتما باید بیاد از ظاهر شما تعریف کنه در حالی که این فکر به شدت غلطه و ممکه اصلا تعریف و تمجید ها مختص به ظاهر فقط نباشه و مثلا بیاد از دست خط شما تعریف کنه و یا حتی حس شوخ طبعی و اعتماد به نفستون رو مورد تحسین قرار بده. کسی که به شما علاقه منده معمولا رفتار های قدر شناسانه و خیلی مهربونی باهات داره.

نشونه های عشق پنهانی

3- اون شیفته وقت گذرنی با شما رو داره

این فرد اغلب دوست داره که با شما وقت گذرونی داشته باشه. چه داوطلب شدن برای همکاری با شما تو یه پروژه سخت باشه و چه پیشنهاد رفتن به یک کافه با همدیگر بعد از کار! به هر حال فرد در تلاشه تا راهی پیدا کنه و با شما ساعاتی رو بگذرونه. فرد مورد نظر واسه ارتباط گیری با شما ثابت قدمه و با در واقع با ترتیب دادن برنامه هی مختلف این موضوع رو به عمل میرسونه. شاید ظاهر این ارتباط یه قرار عاشقانه نباشه، اما تو برنامه هایی که ترتیب یده قطعا اوقات خوبی رو در کنار همدیگه خواهید داشت.  

نشونه های عشق پنهانی

4- فقط مودبه یا عاشق؟ اینجوری میفهمی

اگر میخواین مطمئن بین که فرد مورد نظر به شما حس عاطفی داره یا فقط مودبه، این نکته خیلی میتونه تعیین کنده باشه. وقتی فرد تنها یک شخصیت مودب داشته باشه احتمالا یادش نیاد که فیلم مورد علاقتون چیه یا اینکه نگران امتحان رانندگی فرداتون نیست. اما کسی که به شما علاقه منده همیشه واقعا به حرفاتون گوش میده!

وقتی کسی از شما خوشش میاد به اونچه که میگین توجه میکنه و به افکار و عقاید تون هم علاقه نشون میده.

5- زبان بدنشو اینجوری بشناس

زبان بدن میتونه به شدت تقلب رسون باشه و خیلی موارد رو لو بده. مثلا اگه کسی به شما علاقه قلبی داشته باشه وقتی شما صحبت می کنید سرش رو کج میکنه که این نشونه توجه داشتن وی به صحبت های شماست. از طرفی هم وقتی شما در حال صحبت هستین به سمت شما برمیگرده و زبان بدنش رو باز و پذیرا نگه میداره. جهت پاهاش به سمت و سوی شما قرار میگیره و دستاش تو حالتی که زبان بدنش بسته باشه قرار نمیده.

نشونه های عشق پنهانی

6- با شما تماس چشمی داره؟

یکی دیگه از نشونه ها اینه که به محض برقراری تماس چشمی با او، احساس میکنید که یه ارتباطی بینتون ایجاد شده. میدونید که او به شما توجه داره و به حرفاتون هم گوش میده و نوتیفیکیشن های گوشی یا سر و صدای اینور اونور حواسش رو اصلا پرت نمیکنه.

7 - وقت هایی که پیشش هستید خنده از لبش نمیفته

در نهایت نیز باید بگیم که فر با شوخی های شما یکم سرخ میشه و میخنده. حتی سعی میکنه که با فرستادن یه شوخی خودمونی که فقط بین خودتون هستش، شما رو بخندونه یا حداقل لبخند رو به لبتون بیاره.

نشونه های عشق پنهانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی