|

جذاب ترین آب گرم ها برای سفر نوروز / همه عید حمله میکنن شمال نمیدونن بهشت زمین کجاست

اگر شما هم خونواده ای هستید که میخواین تو عید حسابی خوش بگذرونین، پیشنها ما به شما شهر هاییست که آب گرم داره چرا هم با یه تیر دو نشونن زدین.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- هر ساله تعطیلات نوروز یکی از بهترین موقع هاست برای تفریح و مسافرت. خیلی از خونواده ها چشم میکشن که نوروز بشه تا بتونن تو این فصل خوشگل و خوش آب و هوا از تعطیلات استفاده کرده و بزنن به دل طبیعت. اینکه کجا بریم واسه سفر برمیگرده به سلیقه و اونچه که دلمون میخواد. مثلا یه خونواده ای دوست داره تا از این فرصت استفاده کرده و کلا چشمش کوه های سرسبز و دریای شمال رو ببینه. یه خونواده دیگه میگه هوا عالیه بریم جنوب که خیلی گرممون نشه و از قشنگیای شهر های جنوبی لذت ببریم. خیلی از خونواده ها هم دلشون میخواد تا یه تنی به آب بزنن و به همین دلیل میرن سراغ چشمه های آبگرم که تو شهرهای مختلف وجود داره. مثلا مثل آب گرم سرعین.

اگر شما نیز از علاقمندان سر زدن به بهترین آب گرم های طبیعی ایران هستید پس حتما با این مطلب همراه بشید که مختص خودتونه. آخه قراره چند تا از جذاب ترین آب گرم ها رو معرفی کنیم که برای تعطیلات نوروز به شدت منحصر به فرد و درجه یک هستند.

000 - Copy

برو آبگرم قینرجه تکاب تو آذربایجان غربی که خیلی جذابه

چرا تا اسم از آبگرم میاد همه فقط سرعین یادشون میاد؟ در حالی که یکی از داغ ترین آبگرم ها در ایران تو آذربایجان غربی هستش و آبی نزدیک به 40 درجه سانتی گراد دما داره. شمال غرب ایران، جاییه که آبگرم قینرجه رو تو خودش جای داده. در واقع اینجا شما چشمه‌ هایی رو می بینید که از دل زمین میجوشن و بهار و عید هم مناسب ترین فصل برای رفتن به اینجاست. 

اگر به این لوکیشن رفتید کافیه تا یکم از روستای قینرجه دور بشید، اونوقته که حوضچه های آبگرم به شما بای بای میکنن و پذیرای شما نیز هستند. به علاوه اینکه اطرافش هم طبیعت بکری داره همراه با آبشارهای فصلی، حوضچه آب سرد و حتی آثاری باستانی مثل تخت سلیمان تکاب رو هم میتونید مقصد بعدیتون در نظر بگیرید و حسابی یه تفریح جذاب داشته باشید.

Handmade-pools-of-Qinarjeh-waterfall

برو آبگرم دلیر تو مرزن آباد چالوس؛ همین بغل گوش کرجیاست!

قطعا خیلی از ماها تو هر تعطیلی که پیش میا اولین جایی که بهش فکر می کنیم رفتن به شهر های شمالی هستش، مخصوصا چالوس و نوشهر. اما آیا میدونستید که تو نزدیکی چالوس هم یه آبگرم خوشگل وجود داره؟ تو محله مرزن آباد. در واقع این آب گرم از چشمه‌ ای به وجود اومده که از سمت شمال غرب روستای دلیر جریان پیدا میکنه. شما خانوم ای آقای عزیز هر بیماری که داشته باشید از رماتیسم گرفته تا مریضی های مفصلی، میتونید با رفتن به این آبگرم به سمت بهبودی برید و حال به شدت خوبی پگیدا کنید. (حتی اگر درمان نباشه تسکین درجه یکی خواهد بود). خب اونجا شماله و اطرافش هم بی شک خوشگل و سرسبزه. اگر دوست داشتین میتونید از این فضا بریا یک پیک نیک عالی انتخاب کنید و لذتش رو ببرید.

Delir-Spa-4

فکر میکنی اصفهان نداره؟ آبگرم هنده تو گلپایکان خیلی خوشگله

ما تو این مطلب سعی کنین متا بهترین آبگرم های ایران رو تو شهر های مختلف معرفی کنیم و وقت این رسیده که سری بزنیم به اصفهان فکرش رو میکردید اصفهان هم دارای آب گرم باشه؟ بله که هست. آبگرم هنده برای اصفهانه و میشه گفت یکی از جذاب ترین آبگرم های ایران محسوب میشه که اهالیش هم اختیاری هستند. 

تو فصل بهار، اطراف این آبگرم پر میشه از طبیعتی به شدت سبز و لاله‌ های خوشگل و واژگون که دل هر آدمی رو میبره. علاوه بر این ها میتونید به تونل آب اناربار، ویلاو و سد گلپایگان هم برید و یه تفریح خوب داشته باشید.

be2d31b7-0674-4df3-af13-26c659414190

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سیدبرزو حسینی ارسالی در

    باسلام لطفا چشمه های آبگرم شهرستان دهلران استان ایلام هم به مردم معرفی کنید بخصوص توی تعطیلات عید محیط عالی باخواص پزشکی چشمه ها

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی