|

ویلای لاکچری در دبی / گرانترین خانه هایی که دیدنشون برای ما در خواب هم غیر مجازه

دبی ویلا های داره سوپر لاکچری و فول امانات که سالانه ثروتمنداتن بسیاری اونها رو خریداری کرده و طعم متفاوتی از زندگی رو میچشند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ما میدونیم که چند سالی میشه که شهر و کشور های عربی تا به چه اندازه پیشرفت کردن و هر ساله لوکس و لوکس تر میشن. امارات، کشوریه که روز به روز در حال تغییره و یکی از جذاب ترین شهر های توریستی از نگاه ایرانیان رو در خودش داره. دبی! بله دبی، همون شهری که خیلی از ما ایرانی ها چه برای مهاجرت و چه برای سفر انتخابش می کنیم چرا که شیفته پیشرفت و امکاناتش هستیم. در واقع جذابیت آسمان خراش های سر به فلک کشیده و گرون ترین خونه های دبی، بسیاری از ایرانیان ثروتمند رو به سمت خود کشونده. اونچه که مشخصه اینه که در میون 500 هزار ایرانی که در این کشور زندگی می کنند افراد پولدار زیادی هستند که میخوان و میتونن برای سرمایه گذاری در دبی میلیون ها دلار خرج کنند!

این در حالیه که سالانه 10 تا 15 درصد به قیمت ملک در دبی اضافه میشه اما خب انگاری همیشه هستند افرادی که همچنان مشتاق باشن و جیبشون هم به بانکی تخیلی و بی انتها وصل باشه! در واقع گرون ترین خونه های دبی از 100 میلیون درهم شروع میشه و خدا میدونه قیمت پنت هاوس بعدی چنده!

چرا افراد ثروتمند دلشون میخواد تو دبی خونه لاکچری داشته باشن؟

اما احتمالا برای شما هم سوال شده که سرمایه گذاران چرا میرن اینهمه پول تو دبی خرج میکنن و راغب هستن، که خب در پاسخ باید بگیم چون علاوه بر تجربه یه لایف استایل فوق العاده و لاکچری تو یه شهر فول امکانات، در واقع امارات به سرمایه گذاران بخش املاک ویزای طلایی هم میده که خب هم مزایای منحصر به فرد خودش رو داره و هم اینکه اقامتی طولانی مدت میگیرن! حالا ما قراره با چند تا از این خونه ها آشنا بشیم و برای چند لحظه هم که شده اونها رو تصور کنیم.

ویلای لاکچری در دبی

ویلای امارات هیلز با قیمت 190 میلیون درهم

این ویلای فوق العاده در امارات هیلز قرار داره که خب مساحتی بیش از 30000 فوت مربع رو در بر میگیره. این ویلا یه ورودی به شدت چشمگیر داره، چرا که با یه لوستر آبشاری پرسیوسا دیزاین شده. این لوستر 500 گوی شیشه‌ ای دست‌ ساز آویزان شده داره که طراحی منحصر به فردی از خود به نمایش گذاشته.

ویلای نام برده به دست معماران ساکن میامی طراحی شده که خب طراحی داخلی به شدت لوکسی داره همراه با زبان طراحی کلاسیک قوی از نظر معماری ! از دیگر عناصر چشم نوازی که وجود داره میتوان به درهای چوبی دست‌ ساز، کف‌ پوش چوبی سوئیسی، فرش‌ های سفارشی، کاغذ دیواری‌ های نمادین، پرده شکارچی داگلاس و همچنین سنگ مرمر یونانی کالاکاتا اشاره کرد که همراه با یه سیستم اتوماسیون پیشرفته هستش و همه این موارد امکانات بی نظیر این ویلا هستند.

ویلای لاکچری در دبی

پنت هاوس Volante با قیمت 183 میلیون درهم

از دیگر عجایب دنیای لاکچری ها پنت ‌هاوس Volante می باشد که در سال 2022 و 2023 یکی از محبوب‌ ترین و گرون ترین خونه های دبی محسوب میشده. این ویلا یکی از بهترین چشم اندازها رو به سمت برج خلیفه داره که در مرکز شهر قرار گرفته و با سقف های بلند و دیوارهای مرمر تراورتن ناوونا و البته کف‌ پوش مرمری‌ اش مورد توجه قرار گرفته و مشهوره.

از دیگر عناصری که در این خانه مغز رو هیجان زده میکنه، درهای شیشه‌ ای تک پانلی به ارتفاع یک متر و همچنین یک راه‌ پله بزرگ و سیستم اتوماسیون خانه هوشمند یکپارچه هستش که از مهم‌ ترین قسمتای این پنت هاوس رویایی به حساب میاد. از طرفی هم مطبخ و آشپزخونه این مجموعه دارای واحدهای Bulthaup و لوازم خونگی Miele می باشد.

یکی دیگه از ویژگی های فوق العاده که میشه در رابطه با این خونه نام برد، سینمای 10 نفره ای هستش که داره و همچنین آسانسور خصوصی که به هر سه طبقه میره و پارکینگ زیرزمینی، اتاق خدمتکار اختصاصی، اتاق کار خصوصی و اتاق خواب مستر بزرگ و مجلل با حمام بزرگی که داره و مورد توجه هر آدمی قرار میگیره.

ویلای لاکچری در دبی

ویلای Signature با قیمت 95 میلیون درهم

این ویلای خوشگل که 15000 فوت مربع مساحت و وسعت داره، میشه گفت به شکلی تقسیم شده که فضای نشیمن بزرگی رو تو تموم قسمت های خونه فراهم کنه. از طرفی هم دسترسی های جالبی داره. مثلا اینکه از طریق یه سرسرا با سقف با ارتفاع زیاد که به اتاق‌ های غذاخوری و خانواده در طبقه همکف هم وصله، میشه به منطق نشیمن رسمی دسترسی خوبی داشت.

اتاق های این خونه به قدری مجهز و بزرگ هستن که هر کدومشون سوئیت به حساب میان و تو هر 2 طبقه قرار دارند. ویوی خوشگل و بی نظیر اقیانوس و دبی از این اتاق ها مشخصه و حال و هوای جذابی رو القا میکنه. شما با عبور از اتاق نشیمن اصلی خونه، چشمتون میخوره به یه حیاط خلوت سرسبز با یک استخر خصوصی جذاب که منظر مستقیم ساحل رو هم بهتون ارائه میده. چی از اینا بهتر؟ 

ویلای لاکچری در دبی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی