|

از لعن و نفرین تا فریاد و فغان

توهین زشت و بی شرمانه شهره قمر و سحر زکریا به روحانی!

توهین های عجیب شهره قمر بازیگر زن ایرانی در اینستاگرام و انتشار شماره شخصی وزیر سابق ارشاد.

لینک کوتاه کپی شد
1

خانم شهره قهمر بازیگر زن پر حاشیه که بیشتر در اینستاگرام دیده شده (چند میلیون فالوور دارد) در اقدامی عجیب به جنتی وزیر سابق ارشاد حمله کرد.

ماجرا از آنجا شروع شد که شهره قمر با انتشار استوری یادی از مرحوم علی انصاریان کرد و نوشت: یه روزی که خیلی دستم خالی بود و مادر مریضم نیاز به مداوا داشت هیچکی نبود کمکم کنه اما تو دستمو گرفتی برادرانه.

3

شهره قمر که گویی داغ دلش تازه شده بود سپس به علی جنتی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد حمله کرد. قمر تصاویری از چت خود در واتس اپ با جنتی که گویا برای درمان مادر خود درخواستی از وزیر داشته را منتشر کرد که وزیر سین (پیام را می خواند) و پاسخی نمی دهد.

1

این بازیگر پر حاشیه در بخشی دیگر شماره شخصی وزیر را در استوری خود قرار می دهد (ما اینجا به خاطر حفظ حریم خصوصی شماره را سانسور کرده ایم ولی خانم قمر بدون سانسور شماره را منتشر نموده).

2

و در سکانس پایانی در یک استوری جنجالی نفرین و توهینی را خطاب به رئیس جمهور حسن روحانی و جنتی منتشر می کند.

سحر زکریا هم به سیم آخر زد

شهره قمر و سحر زکریا گویی دنباله رو یکدیگر شدند چرا که بعد از گرد و خاک و طوفان شهره قمر نوبت به سحر زکریا رسید که با لایو جنجالی و پر از قریاد گریه به دولت روحانی حمله کند از شرایط اقتصادی موجود گله کند.

لایو سحر زکریا شامل انتقاداتی به دولت برای عدم ورود واکسن به کشور بود. به گفته او سه ماه است دولت وعده ورود می دهد اما خبری نیست.

به گفته زکریا باید هرچه زودتر واکسیناسیون انجام شود تا آمار بیشتر  نشود. سحر زکریا همچنین در این لایو به مشکلات اقتصادی هم انتقادهایی وارد می کند.

زکریا گفت این همه ورزشکار و هنرمند که در ایران فوت کرده اند بی سابقه است. او از فوت انصاریان ابراز ناراحتی و تاسف کرد.

عده ی زیادی از کاربران وی را به خاطر حمایت خود از روحانی (در دوران انتخابات) مورد انتقاد شدید قرار دادند که دارد فرار رو به جلو انجام می دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • جعفر آقا ‌ ارسالی در

    سحرخانم زمانیکه از حرف رهبری عدول کردی و با رقص و پایکوبی لایو میذاشتی جهت انتخاب روحانی و مردم را تشویق به رای به حسن آقا کروی پس بخاطر پولهایی بود که از وزیرش درخواست داشتین و حتما وعده هم داده بودن؟

  • ناشناس ارسالی در

    سحر قمر تو یکی خفه شو دیگه پول به جیبت نمی فرستن.

  • رضا ارسالی در

    فقط منظورش روحانی نبود ولی

  • رضا ارسالی در

    واقعا حرف دل همه مردم را زده من هم با اینا موافقم

  • آیدا ارسالی در

    این عده برن فیلمشون رو جلوی دوربین سینما و تلویزیون بازی کنن نه برای مردم....کاری هم به هیچ چیز دیگه ای نداشته باشند....مگه میشه یه نفر نادانی خودش رو تا این حد به نمایش بذاره و در مورد موضوعاتی که اطلاعات درست و تخصص نداره( واکسن و رای دادن و...)اظهار نظر کنه
    مشکلات اقتصادی هم چیز جدیدی نیست که سحر زکریا بخواد ازش حرف بزنه، بجاش از مردم بخاطر حمایت از آقای روحانی باید معذرت خواهی کنه
    ....مشکل شخص روحانی نیست که، مشکل تفکر روحانی و همفکرانش هست...که خود این سلبریتی ها، از روی نادانی، ازش حمایت کردن....
    واگر بازهم همفکران روحانی و تفکر مربوط به آنها، در انتخابات به رای گذاشته بشه، بازهم با نادانی بهش رای میدن و ازش حمایت میکنن....پس دیگه سلبریتی ها برای مردم فیلم بازی نکنن!!!

  • رضا ارسالی در

    وقتی روحانی موج بنفش ب راه انداخت خوووب بود ،هرچی بسرتون بیاد بخدا حقتونه

  • مجتبی ارسالی در

    سحر خانم شما با تبلیغات اشتباه برای انتخاب این آقایی که الان ازش بد میگی ، باعث به لجن کشیده شدن یه مملکت شدی . ننگ بر همه شما باد .

  • ناشناس ارسالی در

    صحیح است صحیح است صحیح است

  • ناشناس ارسالی در

    خدا وکیلی حرف دل مردم رو زد‌.شما بله قربان گو .

  • ناشناس ارسالی در

    قشنگ تابلو از خدا هیچ ترسی ندارید...
    شاید اصلا به خدا اعتقاد هم ندارید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی