|

استون مارتین

آخرین نسخه ی استون مارتین ونتیج V12 به زودی به خیابان ها خواهد آمد

Aston Martin V12 Vantage Teased Ahead Of March 16 Debut

ظاهرا استون مارتین قصد دارد تا پیش از برکناری ,ونتیج V12 با یک نسخه ی درنده ی دیگر خیابان ها را به آتش بکشد. رونمایی نزدیک است؛ 16 مارس.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مطمئنا برای طرفداران استون مارتین حضور ونتیج V12 در خیابان ها بسیار خوشحال کننده خواهد بود. به گزارش Motor1 جدیدترین تیزر منتشر شده حاکی از آن است که در تاریخ 16 مارس برابر با بیست و پنجم اسفند ماه، استون مارتین از این خودروی بی نظیر رونمایی خواهد کرد.

از آنجایی که نسل های آینده ی ونتیج و DB11 جای موتورهای قدرتمند خود را به پیشرانه های الکتریکی خواهند داد احتمالا این آخرین نسخه ی وینتیج با موتور 12 سیلندر می باشد که به خیابان ها می آید. احتمالا به همین دلیل هم هست که استون در تیز تبلیغاتی خود می گوید هرگز بی سر و صدا محیط را ترک نکنید.

سال گذشته استون اسپیداستر را با موتور V12 به بازار معرفی کرد و در حال حاضر به نظر می رسد که وینتج جدید نیز بر اساس همان پایه ساخته خواهد شد و قلب تپنده ی آن موتور 5.2 لیتری 12 سلندر توئین توربو شارژ می باشد که 690 اسب بخار قدرت و 753 نیوتن متر گشتاور خواهد داشت، به علاوه یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته نیز وجود دارد که این قدرت را به چرخ ها انتقال خواهد داد.

تصاویر جاسوسی منتشر شده از جلو این خودرو یک پوشش U شکل را نشان می دهد که احتمالا به معنای آن است که دریچه ها یا برخی عناصر ظاهری جدیدی بر روی کاپوت قرار گرفته است. در پشت خودرو نیز یک جفت اگزوز در وسط و یک دیفیوزر در هر طرف لوله ها قرار گرفته است.

این طور که خود شرکت سازنده ادعا کرده است، قصد دارد تا اولین خودروی تمام الکتریک خود را در سال 2025 معرفی کند؛ با این اوصاف دیگر جای شک و شبه ای نخواهد بود که این خودرو آخرین نسل خودروهای وینتج 12 سیلندر خواهد بود.

تصاویر Aston Martin V12 Vantage 2022 :

new-aston-martin-v12-vantage-rs-spy-shots (1)

new-aston-martin-v12-vantage-rs-spy-shots (2)

new-aston-martin-v12-vantage-rs-spy-shots (3)

new-aston-martin-v12-vantage-rs-spy-shots (4)

new-aston-martin-v12-vantage-rs-spy-shots (5)

new-aston-martin-v12-vantage-rs-spy-shots

new-aston-martin-v12-vantage-rs-spy-shot

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

شهرزاد فدایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی