|

خانم بازیگر با "میکاپ و لباسی" دیده نشده؛ اینستا همه رو پلنگ و خفن کرده!

nilofar shahidi shayanews

نیلوفر شهیدی بازیگر شناخته شده ایرانی است که اینبار او در لباس و آرایشی جذاب و متفاوت به عنوان مدل مشاهده می کنید.

لینک کوتاه کپی شد
2

نیلوفر شهیدی بازیگر شناخته شده ایرانی است که شاید چندان او را با اسم نشناسید اما چهره اش همه را به یاد سریال پربیننده «به کجا چنین شتابان» می اندازد که در نقش دختری چادری و معتقد را بازی می کرد.

به گزارش«شایانیوز» نیلوفر شهیدی از هنرمندان کم کار است که چه در تلویزیون و چه در فضای مجازی آنقدر ها دنبال کننده ندارد و این به دلیل کم حاشیه بودن این بازیگر می باشد.

اما نکته جالبی که وجود دارد او درست برعکس نقش هایی که بازی می کند در واقعیت بسیار قرتی است و اگر سری به پیج اینستاگرامی او بزنید متوجه این موضوع خواهید شد. به تازگی تصاویری از نیلوفر شهیدی منتشر شده که به عنوان مدل فعالیت دارد و الحق هم با میکاپ و این لباس بسیار زیبا شده است.

نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی

ظاهرا فضای مجازی راه درآمد خوبی برای هنرمندان چه آن هایی که در سینما پر کارند و چه آن هایی که کم کارند شده است. 

به خصوص خانم های بازیگر که می توانند از زیبایی و چهره شان برای مدل های مختلف استفاده کنند و یا تبلیغات گسترده ای همانند بهاره رهنما و صبا راد انجام دهند. البته این کار از حد و حدودش که بگذرد آن نفر را تبدیل به شخصیتی منفور می کند و دیگر کاربران به عنوان هنرمندی دوست داشتنی او را نمیشناسند.

و اما در ادامه بیشتر با نیلوفر شهیدی آشنا شوید.

نیلوفر شهیدی

بیوگرافی نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی متولد 1360 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر می باشد، از تلویزیون شروع و در این قاب به شهرت رسید، و از پنه‌ لوپه کروز بعنوان الگوی هنری خود یاد می کند.

نیلوفر شهیدی

دو برادر کوچک تر از خود دارد و می گوید رابطه بسیار صمیمی با هم دارند.

پدرشان آقای اسفندیار شهیدی، مدیر فیلمبرداری سابق سینما و تلویزیون است که هیچ علاقه ای به ورود دخترش به عرصه هنری و بازیگری نداشت، خودش می گوید :

پدرم دوست نداشت من وارد سینما یا حوزه بازیگری شوم با اینکه در رشته هنر در دانشگاه قبول شدم باز هم اجازه نداد در این رشته تحصیل کن به همین دلیل مهندسی کامپیوتر خواندم.

نیلوفر شهیدی و پدر مادرش
نیلوفر شهیدی و پدر مادرش

بدون اجازه پدر تصمیم گرفتم در کلاس‌ های بازیگری ثبت‌ نام کنم که باز بابا متوجه شدند و نتوانستم این کلاس‌ ها را ادامه دهم تا اینکه سرنوشت مسیرم را تغییر داد.

ماجرای ورود به بازیگری

در سال 1387 که بطور اتفاقی سر یکی از کارهایی که پدرش مدیر فیلمبرداری آن بود حضور داشت که توسط صادق کرمیار کارگردان، پیشنهاد بازیگری دریافت کرد.

به این ترتیب اولین بار با فیلم تلویزیونی رویا سال 88 جلوی دوربین رفت.

نیلوفر شهیدی و پدرش

ازدواج

نیلوفر شهیدی ازدواج کرده و متاهل می باشد، انتشار عکس مدل میکاپ ایشان و همسرشان در آبان 1398 تایید رسمی ازدواج وی بود.

نیلوفر شهیدی و همسشر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • افسانه ارسالی در

    سلام چه قدر وضعیت خانم های ایرانی افتضاح شده صد رحمت به بازیگران هالیوودی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی