|

"بهاره جون" هر چی دلش خواست بارمون کرد حالا میگه ببخشید؛ زیادی داف نشدی؟

Bahareh Rahnama shayanews

بهاره رهنما که در اینستاگرام کلی فالوور دارد با انتشار پستی از مردم به خاطر حواشی که چند وقت اخیر ایجاد کرده بود عذرخواهی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

بهاره رهنما انگار کلاً بازیگری را بی خیال شده و قصد دارد حالا حالا ها شاخ اینستاگرام بماند. البته بهاره خانوم از اینستاگرام درآمد خیلی خوبی دارد و از طرفی با پست ها و حواشی که ایجاد می کند اسمش هم مدام سرزبان هاست.

به گزارش«شایانیوز» بهاره رهنما به تازگی هم خودش و هم فالوورا رو به چالشی جدید دعوت کرده. این چالش با نام "بهترینت شو" روزانه مواردی که به بهتر شدن زندگی به خصوص برای خانم ها کمک میکنه رو عنوان میکنه. مثل موارد غذایی، موارد زیبایی، خواب، کار و... بهاره رهنما این روزها دقیقا مثل یک بلاگر تمام عیار فعالیت داره از اون طرفم خب چون هم بازیگره و هم بیزینس های مختلف داره از این موارد هم در اینستاگرام تولید محتوا میکنه.

بهاره رهنما اخیراً در قالب چالش «بهترینت شو» که راه انداخته طی چند استوری اینستاگرامی با تأکید بر لزوم به عهده گرفتن مسئولیت اشتباهات خود، بابت حواشی اخیرش عذرخواهی کرد.

1114646_841

او در ویدئویی که از خود منتشر کرده می گوید صرف نظر از منفعتی که در هجمه های اخیر علیه او برای برخی جریانات و افراد خاص وجود داشته، همیشه باید مانند هر شخص دیگری مسئولیت اشتباهات خود را بپذیرد، اشتباهاتی که عمده ی آن ممکن است بر اثر سهل انگاری و سادگی و سهواً بوده اما باعث رنجش دیگران شده است. او در انتها ضمن تأکید بر علاقه اش به مردم ایران، در راستای چالش خود از آن ها عذر خواهی می کند.

اما بهاره چه گفته بود که مجبور به عذرخواهی شد؟

بهاره رهنما که چندی پیش برای گذراندن اوقات فراغت خود به ترکیه رفته، صحبت های او خطاب به مردم جنجال برانگیز شده است.

بهاره خانوم رهنما با انتشار یک ویدئو از روی یک کشتی تفریحی در توجیه خوشگذرانی خود در زمانه عسرت مردم ایران گفته بود: «من این همه سال کار کردم، خیلی عادی است که بتوانم در این سن آسایش خاطر مالی داشته باشم و زندگی‌ام را راحت بگردانم. هر آدمی که نتواند بعد از ۳۰ سال کار کردن زندگی خوب داشته باشد و آسایش و آرامش برای خودش و خانواده‌اش فراهم کند، به نظرم بی‌دست و پاست. من سال‌ها زحمت کشیدم و کار کردم و طبیعتا الان هم چیزی که دارید می‌بینید، نتیجه زحمات من است.»

2726587_931

شاید یکی از دلایلی که بهاره این طور وقیحانه با مردم صحبت می کند این باشد که ایشان اخیراً طریق اینستاگرام توانسته به ثروتی هنگفت و زیاد برسد و دقیقا چون از راه ساده به این درآمد رسید حال بسیاری از کاربران و مردم زحمتکش را نمی فهمد و به خود اجازه زدن هر حرفی را می دهد، شاید اگه مثل خیلی ها به سختی پول درمی آورد اونجوری نمی گفت!

از این ها که بگذریم بهاره خانم به تازگی هم تصویری از خود منتشر کرد که چند نکته داشت. برخی کاربران به تتو روی گوشش گیر دادند بعضی هم به چند گوشواره ای که مثل دختران کم سن زده انتقاد کردد. عده ای هم تیکه هایی سنگین بارش کردند!

bahare-rahnama-9

b.rahnama_1637956233

بهاره تو اینستا تغییر مسیر داد!

بهاره خانوم رهنما که این روزها در اینستاگرام حدود 5 میلیون دنبال کننده دارد. خانم بازیگر البته از فالوورهایش نهایت استفاده را می برد و هر چیزی را که فکرش را بکنید تبلیغ می کند و پول درمیاورد البته در این راه حاجی هم حسابی پشتیبان و همراه بهاره خانوم بود. اما به نظر می رسد در یکی دو ماه اخیر و بعد از این همه حاشیه که بهاره ایجاد کرد امیر خسرو حداقل در فضای مجازی قدری راهش را از بهاره جدا کرده است. چرا که بهاره خانوم که اول هم  با پخش تصاویر زن و شوهری شان در آغوش هم اینستا را پر کردند و معروف شد حالا دیگر هیچ عکس و مطلبی از شوهر جانش منتشر نمی کند و حتی او را فالو هم ندارد!

07cbe35f-0459-4d36-bdcc-bf02c6479150

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • رها ارسالی در

    یکی یه دکتر خوب بهش معرفی کنه گناه داره

  • سمانه ارسالی در

    دارندگی و برازندگی

  • ناشناس ارسالی در

    خانم راهنما مابلدنیستیم مثل شما پول دربیاریم ونمیدونیم شما از کجا میارید همش خرج زیبایی میکنید

  • علیرضاناطقی ارسالی در

    سلام و عرض ادب عزیزان نظر قابل ارائه ای نداشتم بدلیل نداشتن علم کافی که دربرابر عزیزانم اظهارفضلی نمایم تنها بدین نکته بسنده کرده وازشما برای دانستن خودم تنها،می پرسم آیا حقیقت انسان درهمین جسم وتن وظاهر واب و رنگ خلاصه می شود ودیگرهیچ!!....

  • محمد ارسالی در

    به این خانمهای الان بایدگفت یه دقیقه اومدیم خودتونوببینیم...آخه این دیگه عوض کردن چهره هست چقدرعمل ومکاپ وژست...

  • سمیرا ناز ارسالی در

    ترکیده

  • مهتاب ارسالی در

    عقده ای خفه شو ما تورو هم میهن خود نمی‌دانیم برو گمشو اجنبی

  • زهرا ارسالی در

    خانم بهار رهنما جدیدن چه عکسایی از خودش میزاره هر روز هزار شکل از خودش نمایش میزاره نمیفمم این بازیگرا از خودشون در امدن

  • بینام ارسالی در

    گمشو گمشو برو بشین به کارا بدت فکر کن

  • پرستو ارسالی در

    تو رو خدا بسه دیگه حالم بهم میخوره انقدر از این خانم حرف زده میشه.مردم غیر از این هم مشکلاتی دارن از اونا صحبت کنید تصویر بزارید.تورو خدا بسه دیگه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی