|

بلای زشتی که "صبا راد" واسه پول و فالوور سر شوهرش آورد؛ خانم چه نازی داره تو مجازی!

saba rad shayanews

صبا راد که تو به خانه برمیگردیم مجری بود ظاهرا آشپزیشم از اونجا خوب شده و حالا به هر بهانه ای با شوهرش در حال خودنماییه!

لینک کوتاه کپی شد
1

صبا راد مجری سابق تلویزیون و بلاگر حال حاضر اینستاگرام است که بیش از 700 هزار دنبال کننده دارد. البته که خانم مجری چون سابقه نقش بازی کردن جلو دوربین تلویزیون رو داشته، نقش بازی کردن جلوی دوربین گوشی هم براش مثل آب خوردن راحته!

به گزارش«شایانیوز» صبا راد همانطور که در تلویزیون دیده اید پر انرژیی و کاربلد است تو صفحه اینستاشم پر انرژی هستش و روزانه استوری های مورچه ای میزاره. حالا مورچه ای چیه؟ یعنی خانم خانما انقدر استوری هاش زیادی که اون بالا شبیه به مورچه میشه!

از این ها که بگذریم صبا راد بعد از ازدواج با مانی رهنما آقای خواننده پاپ خوان، راه و روشی دیگر را انتخاب کرد. حجاب سر و تن خانم مجری کم کم آب رفت و حالا اگه روش بشه و ضایع نباشه همون یذره رو هم بیخیال میشه. صبا راد به تازگی استوری هایی از خورد و خوراک و آشپزی اش گذاشت و حسابی دل کاربرا رو آب کرد، البته ریز آموزشی هم داد.

آشپزی صبا خانم با کلی مواد غذایی خوشمزه

البته که آموزش چیزیست که برای خیلی از خانمها خوشایند نیز هست و استفاده می کنند اما اینکه از این طریق قصد خودنمایی و فخرفروشی داشته باشی مسئله ای جداست که چندان قشنگ نیست مخصوصا تو این شرایط ناجور اقتصادی که خیلی ها با دیدنش ممکنه دل شکسته بشن!

حالا این وسط یکی از کاربرا نظر جالبی داده بود . او نوشت: این آشپزی هارو از لطف همون برنامه ( به خانه بر می گردیم) داری!!! وگر نه.......

Untitled

البته که صبا خانم تو این راه یه پایه درجه یک هم داشت که اون آقا مانی هستند که نه تنها با بی حجابی و بدن نمایی همسرش مشکلی نداره بلکه تازه همراهی هم میکنه و معلومه که روحیه شوخ طبعی هم داره.

صبا راد گاهی استوری هایی هم از آقای شوهر میزاره و تو جدید ترین استوریاش قبل از آشپزی مانی رو به خرید فرساده و از ربات شدن آقا هم فیلم گرفت!

تولید محتوای چنین پیج هایی تنها نشون دادن زار و زندگی خودشونه و اینکه به همکارا و سلبریتی ها نشون بدن که ما حسابی پولداریم و در حال خوشگذرونی. البته که تمام این کارا برای جذب فالوور و تبلیغاته که برای هر معرفی 15 ثانیه ای میلیونی پول دریافت می کنن. در ادامه نمونه ای از این تبلیغات رو به کلی ارایش و بزک کرده مشاهده می کنید.

مانی هم دلِش فالوور می خواد!

مانی رهنما همسر صبا خانوم شاید جزو خوانندگان درجه دو یا سه باشد که باوجود صدای خوبی که دارد و موسیقی را هم خوب می فهمد اما خیلی طرفدار ندارد. البته شاید دلیل اصلی این موضوع کم کار بودن خود آقای رهنما باشد چراکه مانی خیلی ترانه و آلبوم جدید منتشر نمی کند و کنسرت هم به ندرت برگزار می کند.

البته مانی خان برای اینکه طرفدار بدست بیاورد یک راه میان بُر پیدا کرده، او هراز گاهی در پیچ صبا حاضر می شود با شیطنت ها و شیرن کاری سعی می کند دلِ فالوورهای صبا را بدست آورد تا پیج او هم در اینستاگرام پررونق تر شود.

وقتی مانی با همسرش بلاگرش همراه است

مانی رهنما همسر خواننده صبا راد است صبا که ظاهرا همانند بهاره رهنما با ازدواج و شوهر دومش حسابی شکوفا شد و پایه ای برای جنگولک بازیاش پیدا کرد. البته که آقای شوهر میدونه داره چیکار میکنه و صبا راد از طریق اینستاگرام روزانه تبلیغات بسیاری میزاره و برای هر 15 ثانیه هم میلیونی پول میگیره.

صبا+راد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    کمتر عشوه بیا

  • ز ارسالی در

    این ادمای عقده ای هستن

  • آرتین ارسالی در

    اینا کجا وضعشون خوبه، خوب یه چند بارم شوهرت میبردی اتاق عمل روش کار میکردی
    همش یاد ضربالمثل معروف نیوتون میفتم
    هر چی ...... زیر پای ........

  • ناشناس ارسالی در

    به یاد کسانی باشین که پیش خانواده شرمندن وحتی پول نون هم ندارن خواهشا سفره های رنگی خودتونو نمایش ندین
    انسانیت رو یاد بگیرید

  • ناشناس ارسالی در

    اق

  • مریم ارسالی در

    بااین سنش ن خجالتی ن حیایی ندیدبدید

  • غریبه ارسالی در

    مزخرف ترین زن این صبا راده ندید بدید بد بخت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی