|

رونمایی قریشی از دست های تتو شُدش؛ سحر واسه دلِ تتلو خودشو به خون کشید!

amir tataloo sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی هر روز که از رابطه اش با تتلو می گذرد بیشتر شبیه او می شود. بعد از گیاها خواری اسنبار خانم بازیگر تتو هم کوبید.

لینک کوتاه کپی شد
38

سحر قریشی بعد از چند رابه عاشقی و چند سال زندگی مشترک انگار دوباره می خواهد عروس شود. در همه موارد قبلی این سحر خانوم بود که دست برتر را داشت حتی زمانی هم که او با مهدی طارمی در ارتباط بود مهدی طارمی امرو نبود که جهان فوتبال برایش این همه احترام قائل است. طارمی آن زمان جوانی بود که در پرسپولیس بیشتر به خاطر گل نزن بودنش شهره بود و کم کم زمزمه های ترنسفر شدنش به قطر شنیده می شد. اما سحر قریشی سوپراستار و بازیگر شناخته شده تلویزیون بود که بعد از سریال دلنوازان دیگر همه او را می شناختند.

به گزارش «شایانیوز» رابطه تازه سحر اما انگار سوای همه رابطه هاست و خانم بازیگر کسی را برای ازدواج انتخاب کرده که نه تنها چند قدم بلکه کیلومترها از او در حاشیه جلوتر است.

امیر تتلو را شاید بتوان پرحاشیه ترین چهره ایران در پنج سال اخیر به حساب آورد. تتلو کسی است که هم با رئیس جمهور خصوصی دیدار کرد و اما با اصولگرایانی نظیر رئیسی نشست و برخاست داشت. او در ایران مدتی به زندان افتاد و آنجا با چهره هایی نظیر یاسین رامین همسر مهناز افشار دوستی و رفاقت داشت و سرانجام با وساطت برخی افراد نظیر جدیدی و شمسایی از زندان آزاد شد.

در ترکیه هم تتلو کم حاشیه نداشت. او رکورد دار لایو در اینستاگرام شد و بعد به سمت قمار رفت و سایت شرط بندی زد اما وقتی دید در این مسیر توفیق مالی چندانی ندارد عطایش را به لقایش بخشید و بی خیال قمار شد. هر چند که میلاد حاتمی در اعترافات اخیرش گفت تتلو هنوز در حیطه قماربازان است.

Untitled3yie379r-1_copy_1200x675_1

معرفی کسانی که سایت مادر در زمینه قمار دارند و حضور امیر تتلو در بین اسامی

این ها فقط بخشی از حواشی امیر تتلو بود. البته سحر خانم را هم به هیچ وجه نباید دست کم بگیرید چرا که او هم ید طولایی در حاشیه سازی دارد. از ازدواج و روابط گرفته تا بحث منقلب شدن و مصاحبه های جنجالی اما با همه اینها سحر انگشت کوچیکه امیر تتلو هم نمی شود!

تقلای سحر برای همرنگ تتلو شدن!

سحر از وقتی که پیش تتلو رفته حسابی تحت تاثیر اوست و سعی می کند در کنار او دیده شود. او بلافاصله به تقلید از تتلو در یوتیوب صفحه باز کرد و اعلام کرد قصد دارد ویدیوها و لایوهایش را از این بعد به جای اینستاگرام در یوتیوب بگذارد. سحر در قدم دوم به منزل تتلو رفت و پای آتشدان مورد علاقه او نشست.

مورد بعدی سلیقه غذای خانم بازیگر بود سحر قریشی انگار می خواهد به سبک تتلو گیاه خوار شود. او در بدو وردود به حریم تتلو به سراغ منقل کبابی رفت و برای تتلو و بادمجون کباب کرد.

سحر برای بدست آوردن دل تتلو تتو هم زد!

سحر انگار به خوبی می داند تتلو عاشق تتو زدن است. در واقع ممکن است تتلو از سحر بگذرد اما از تتو هرگز نمی گذرد. به خاطر همین سحر خانم در تازه ترین اقدام در منزل تتلو و پیش تتو آرتیست محبوب مقصودلو یعنی خشی خان روی دستش خال کوبید. این موضوع را بگذارید در کنار ویدیوی لاک زدن ناخن های پایی تتلو توسط سحر قریشی که خیلی ها به خانم بازیگر انقاد کردند که با این کار خودش را کوچک کرده اما سحرلیتی ها معتقدند این کارها نشونه ای از عشق و علاقه زیاد سحر به تتلو است.

ابراز عشق و علاقه به سبک تتلو!

امیر تتلو از وقتی که با سحر نامزد کرده خیلی عوض شده. او که در ویدیو ها و چت های قبلی اش همیشه فحش می داد و از الفاظ زشت استفاده می کرد از وقتی با سحر همراه شده خیلی مودب و آداب دان شده. تتلو که گویا خیلی از بودن سحر در کنارش راضی و خوشحال است تصویری از سحر قریشی را روی ساق دستش تتو کرد و اینگونه به خانوم بازیگر ابراز عشق و علاقه کرد.

CarImage9873580_1_thumb_450_300

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی