|

لایفِ کانادایی چهره "روناک یونسی" رو چه عوض کرد؛ خانومِ فتنه از خوشحالیه مرررغ ذوقید!

ronak yoonesi shayanewd

روناک یونسی که جدیدا یکی عین خودش خورده بهش عکس و ویدیوهایی عجیب میزاره، اینبار از مرغ جان گفت کمی تا قسمتی بی نمک هم تشریف داشتن!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- روناک یونسی بازیگر سابق سینما و تلویزیون و بازیگر حال حاضر اینستاگرام می باشد که جدیدا هم حسااابی شیطون تر از پیش شده و قصد داره تا با انتشار تصاوری نامتعارف و ویدیوهای جنجالی سوژه و البته دیده بشه!

جدیدا تو اینستا بلاگرا و بازیگرا انگاری همه با هم رقابتی سنگین دارن سر اینکه کی بیشتر سر زبونا باشه و یا فالوورش بیشتر باشه و خب در این راستا آسون ترین و کاربردی ترین راه انتشار عکس و حرف هایی می باشد که شاید حتی ناشایست باشد اما ظاهرا دیگر خیلی موارد مثل شخصیت معنیش فرق کرده و خیلی ها راحت تر از پیش میرن جلو!

روناک یونسی نیز از همون دسته بازیگرانی هستش که چند ساله از ایران به کانادا مهاجرت کرده هااا، اما جدیدا عکساش داره میشه منشوری و فیلما و حرفاشم میشه نکته دار! در ادامه ویدیو جدید او را مشاهده می کنید تا درباره خانوم فیلمبردار حاشیه دار هم بگیم!

شبنم فرشادجو نیز یکی از بازیگرای فِتنه و شلوغی هستش که برخلاف نقش هایی که بازی کرده اصلاااا آروم نیست که هیچ، زیر زیرکی هم کارش رو انجام میده و تیکه هاش رو میندازه!

این ازیگر زن اون زمانی هم که واکسن اصلا در ایران نمیومد خیلی زیبا و با قهقهه رفت ارمنستان و واکسن زد و عکسش رو هم منتشر کرد که البته رفتنش چندان مهم نیست اما تو اون شرایط که اگه یادتون باشه چقدر مردم دلهره داشتن و فوتی بود خانوم بازیگر عکس خود را با نیش باااز به اشتراک گذاشتن!

شبنم فرشادجو چند وقت پیش هم نام پنج چهره رو در سینما به طور علنی به عنوان تجاوز گر گفت و منتشر کرد که این موضوع هم خیلی سر و صدا داشت!

Untitled

شبنم فرشادجو که خیلی وقته تو ایران پیداش نیست ظاهرا حسابی مایه داره چرا که کلا در کشور های مختلف در حال گشت و گذاره و مدتی هم میشه که همش با روناک یونسی هستش و فیلم هایی مسخره بازی هم منتشر می کنند.

دیده شدن تو اینستا به هررر قیمت!

از این ها که بگذریم خانم بازیگر گاهی در استوری هایش ادا و اطوار هایی هم برای فالوور های عزیزش در می آرود. وی مدتی پیش ویدیویی از خود در باشگاه منتشر کرد که در آن شوهرش هم پشت سر بی لباس و برهنه ایستاده. حالا سوال اینجاست که این الان یعنی تولید محتوا برای کاربر؟ یا چی!

البته که همسر روناک یونسی از زمانی که در ایران هم بودند در کار مدلینگ فعالیت داشت و اندامی روفرم و ورزشکار دارد. محسن میری در کانادا نیز از مربیان حرفه ای می باشد که در باشگاه مشغول است اما نکته که کاربران رو متعجب کرد این بود که چرا بیشتر مربی خانم هاست تا آقایون!

Untitled

تغییر سبک و چهره روناک یونسی این آخریا!

خیلی از کاربران بر این نظراند که روناک یونسی در ایران که بود خیلی اهل فیس و افاده و قیافه گرفتن بود و بعد از اینکه رفت هم این موضوع بیشتر شد تا جایی که دیگه زیادی شد و خانوم بازیگر سقوط کرد! حالا روناک یونسی حداقل راحت تر با مخاطب صحبت میکند و غرور کمتری دارد. اما تغییر چهره روناک خانوم هم تو این چند وقته خیل زیاد شده و ظاهرا این چهره هم قصد داره تا زندگیش رو زیر و رو کنه!

Untitled

Untitled

ازدواج خانم بازیگر با مرد کوچکتر از خودش

روناک یونسی در سال 1391 وقتی 32 ساله بود با محسن میری مدل و بازیگر 27 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو پسر بنام های مهرسام و مهراز می باشد.

آشنایی این دو از سریال سقوط آزاد به کارگردانی علیرضا امینی سال 1390 شروع شد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی