|

وقتی ژستای "هانیه غلامی" واسه حنایی شدن تموم میشه؛ کل کل خانوم با مامانش چه باحاله!

hanieh gholami shayanews

هانیه غلامی از بازیگرای محبوب سینما و تلویزیونه که تو اینستا هم فعالیت زیادی داره و به تازگی یه عکس خفن از خودش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- هانیه غلامی از بازیگرای خیلی محبوب سینماست که به نسبت کم کاره و گویا مثل بازیگرای دیگه دغدغه پول نداره که بخواد مدام رو پرده سینما دیده شه. هانیه غلامی نمونه یه دهه هفتادی موفقه که با وجود اینکه چهره خیلی خاصی نداره، ولی از دید خیلیا فیسش به دل میشینه. هانیه غلامی اولین بار توسط منوچهر هادی به سینما معرفی شد و درواقع واسطه ورود این بازیگر به حرفه محبوبش ایشون بودن. خانوم بازیگر چند سالی میشه که ازدواج کرده و البته آقاشون شغلی غیر از بازیگری دارن.

هانیه خانوم به تازگی عکسی منتشر کرد که او رو با یه استایل متفاوت و البته خیلی خفن طور نشون میده که بعد از این همه مدت یکم واسه طرفداراش عجیب غریب بود. این بازیگر خوش چهره تو استایل جدیدش یه لباس مشکی با طرحی فضایی پوشیده بود و از اونجایی که دوست داره همیشه متفاوت تر از چیزی که هست به نظر بیاد و یکنواخت نباشه، یه طرح یِلخی با حنا رو دستش زد و شاخ بودنش رو اینطوری به رخ کشید.

campec.ir

هانیه غلامی با میکاپاش خودشُ به اینستا تحمیل میکنه!

هانیه غلامی از زمانی که تو سینما به شهرت رسید و با بازی تو چند تا موزیک ویدیو و خودنماییاش تو اینستا تونست به محبوبیت بیشتری برسه، حالا مدتیه که داره در حوزه مدلینگ کار میکنه و با میکاپاش نشون داده که گنگش حسابی بالای بالاس! هانیه خانوم با وجود اختلاف سلیقه هایی که در زمینه بازیگری و پسند بودن چهره اش وجود داره ولی یه شیطونیای خاصی هم همیشه به عکساش اضافه میکنه که شخصیت محبوبی برای کاربرای فضای مجازی میسازه.

haniehgholamihaniehgholami1

وقتی مادر هانیه غلامی از خودش خیلی جوون تره

هانیه غلامی فرزند بازیگر سینما و تلویزیون لادن سلیمانیه که ظاهر این مادر و دختر حسابی حاشیه سازه. دلیل این موضوع هم ظاهر خیلی جذاب مادرشون و سادگی چهره هانیه غلامیه که به گفته کاربرا اگه به ما بگن هانیه مادر لادن خانومه بیشتر برامون قابل پذیرشه تا برعکسش!

از اونجاییکه لادن سلیمانی تو سن کم ازدواج کرد و خیلی وقته تو پیجش خبری از شوهرش نیست، خیلی هم سریع فرزندی به دنیا آورد که همین هانیه خانوم معروفه که به واسطه مادر وارد فضای حرفه ای سینما شد. لادن خانوم بخاطر ظاهر و استایل خفن و خارجکی طورش کارای مدلینگ رو انجام میده و میشه گفت تو این شغل هم کار و بارش خییییلی سکه است!!!

هانیه غلامیladansoleymani2

بهترین رفیق هانیه غلامی که خارجی میزنه خففففن!

اینطوری که از پیج هانیه خانوم برمیاد ایشون خیلی دنبال رفیق بازی و اینا نیست و کلا هم تو پستاش هیچ کسی به غیر از مادر گرامیش و البته یه خانوم خارجکی طورِ خیلی خوش چهره پیدا نمیشه. هانیه غلامی که مشخصه هیچ به خانواده مادریش نبرده حسابی با خاله اش، ثمین خانوم فازش بدجور جوره و مدام با هم پی گشت و گذارن!

خانوم بازیگر به دلیل اینکه وقتی مادرش سن کمی داشت به دنیا اومد اختلاف سنی چندانی با خاله کوچیکش نداره و واسه همین هم دوست داره همه جا باهاش باشه و خود هانیه خانوم گفته که محرمش تو هر زمان و مکانی خاله جونشه.

haniehgholami3haniehgholami4

فراز و نشیب های زندگی هانیه غلامی!

هانیه غلامی زادۀ 12 بهمن 1373 درتهران، بازیگر است فارغ التحصیل رشته روانشناسی بالبینی از دانشگاه تهران مرکز است، او دختر لادن سلیمانی از بازیگران زن ایرانی است، وی بتازگی متاهل شده است. هانیه غلامی از بازیگرانی است که بدون تجربه آکادمیک فعالیت هنری خودرا شروع کرد و در نخستین کار حرفه ای اش در فیلم "یکی میخواد باهات حرف بزنه" کار منوچهر هادی و در سریال زخم ساخته مسعود آب پرور نزد مخاطبان سینما و تلویزیون شناخته شد او تجربه نمایشنامه خوانی رو نیز دارد.

haniehgholami5haniehgholami6

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی