|

لایو جنجالی نیوشا ضیغمی با تیپ مجلسی و خجالتش از رفتار دخترش؛ یه تشری به بچه زدااا!

نیوشا ضیغمی از بازیگرهای جنجالی و حاشیه ساز توی اینستاگرام هست که با وجود دور شدنش از بازیگری همچنان از این طریق ظاهر میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از بازیگرها هستن که انقدر اون ها رو سانتال مانتال و رنگارنگ دیدیم که اگر با یه استایل ساده و حتی بدون آرایش تویه خیابون ببینیمشون، شاید حتی خیلی هامون اون ها رو تشخیص ندیم و خیلی ساده و بدون توجه بهشون از کنارشون رد بشیم! بالاخره چشمه دیگه عادت کرده، مثل این میمونه تا الان که رنگ پوست هندونه سبز بوده، از فردا هر چی هندونه تویه بازار هست رنگشون بشه بنفش و همه خیلی عادی رفتار کنن! حالا توی دنیای بعضی از بازیگرها هم اینجوریه که اگر یهو تیپ و استایل همیشگی که ازشون میدیدیم رو تغییر بدن، خب طبیعتا تعجب میکنیم مثلا شما فک کنید که اگر نیوشا ضیغمی که عادت کردیم همیشه با تیپ های خانومانه و آرایش غلیظ ببینیمش، یهو تصمیم بگیره که تیپ لش بزنه و شلوار بگی بپوشه و موهاش رو بافت آفریقایی بزنه و رژ مشکی! 

اصلا تصور این استایل توسط نیوشا ضیغمی باعث میشه مغز آدم رگ به رگ بشه واقعا، چون اصلا همچین چیزی از نیوشا ضیغمی که بدون دیدنش از نزدیک، حتی تویه عکس ها هم میشه لایه های کرم پودرش رو و به همراه سنگ دوزی های روی مانتوش دید، واقعا بعیده! این مدل نیوشا انقد فراگیر هست که حتی به فیلم هاش هم رسوخ کرده و اگر دقت کرده باشید تویه اکثر فیلم هایی هم که بازی میکنه یه دختر خوشگل با آرایشای جنجالیه که قطع به یقین یه عاشق سینه چاک و پر پا قرص هم داره که هیچ جوره حاضر نیست ازش بگذره! خب حداقل از این بابت میشه گفت که دنیای نیوشا خانوم توی فیلم ها و واقعیتش بهم شباهت داره و خانوم اهل تظاهر کردن نیست. حالا خانوم بازیگر تازگی ها یه لایو گذاشته که داستان دار شده، با ما باشید تا در ادامه بیشتر براتون بگیم.

نیوشا7458

باید و نباید گفتن به بچه اونم تو لایو

نیوشا ضیغمی از اون دسته از بازیگرهاست که علیرغم این که شاید از  عرصه ی بازی فاصله گرفته ولی حسابی تویه مجازی فعالیت میکنه و دیگه یه جورایی بلاگر محسوب میشه و مثل خیلی های دیگه از این راه کسب درآمد درست و درمون و تپلی داره. اما نکته ای که این روزا درباره ی پیج این بازیگر وجود داره اینه که هیچ عکسی از همسر ایشون تویه این پیج وجود نداره، به همین خاطر خیلی از کاربرها معتقد هستن که این خانوم و همسرش از هم جدا شدن ولی تا الان نیوشا ضیغمی به این موضوع هیچ واکنشی نشون نداده و خیلی عادی و شیک و مجلسی فعالیتش رو ادامه میده و روز به روزم فالووراشو افزایش میده.

نیوشا457

حالا به تازگی خانوم بازیگر یه لایوی گذاشتن، فول میکاپ با موهای مدل داری که حسابی بهشون رسیده بود، انگار که وسط آرایشگاه نشسته باشه نه تویه خونه! حالا تو این لایو کاربرا از نیوشا خانوم خواستن که دخترش لنا رو بیاره تویه لایو که اولش نیوشا ضیغمی انگار زیاد به انجام این کار رغبت نداشته ولی بعد لنا رو صدا میکنه و لنا خانوم هم میادو خب تا اینجا اوکی هست اما چیزی که باعث سوژه کابرها شد این بود که خانوم بازیگر تویه لایو به دخترش که زبون درازی میکنه، تذکر میده این کار رو نکنه و بعد هم که لنا از کادر خارج میشه میگه شما هی میگین که من لنا رو بیارم اما میبینید که خیلی شیطونه، اما کاربرها توی مجازی راجبه این موضوع نظر دیگه ای داشتن مثلا چند تاشون اینجوری گفتن که ((

 کاش به جای این که تویه آرایشگاه برای میکاپ و یا تویه مزون ها برای تبلیغ لباس وقت گذرونی میکردین، به تریبت بچه تون بیشتر اهمیت میدادین!

بچه ی شما لوس هستش نه شیطون!

یه نفر هم اینجوری گفته بود که از یه بچه چه توقعی دارید که عین یه زن سی، چهل ساله رفتار کنه؟ طبیعت بچه همینه))

خب میشه گفت بعضی از کاربرها شدید به این موضوع واکنش منفی نشون دادن که یه مقدار زیاده روی بوده، حالا فیلم رو براتون گذاشتیم ببینید، نظر شما چیه؟

زنی از دیار کردستان و کارهای خیرش

بازیگرهای زیادی هستن که علاوه حاشیه سازی و جنجال های زیادی که دارن در کنارش یه دل مهربون دارن که و سعی میکنن به همنوعان خودشون کمک کنن و گاهی هم از این کمک ها توی صفحه شون پستی منتشر میکنن، که مخاطب ها در این مورد به دو دسته تقسیم میشن، یه عده از این موضوع خوششون نمیاد و اون رو ریاکاری میبینن و یه عده هم این کار بازیگرها رو خوب و یه نوع فرهنگ سازی میدنن، حالا نیوشا ضیغمی هم یکی از این بازیگرهای مهربون هست و تویه بیو صفحش نوشته، حامی کودکان کار و کودکان سندروم داون و اخیرا هم به مناسبت روز دختر یه دورهمی دخترونه تو یک رستوران با کودکان سندروم داشته که در این مورد اکثر کاربرها این کار ایشون رو تحسین کردن.

نیوشا+ضیغمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی