|

صبحانه لاکچری "صبا راد" که واسه ما نهار شامه؛ پیج راکدشو با این سلفی مطرح کرد

saba rad shayanews

صبا راد مجری سابق ایرانیه که این روزا راه بلاگری رو از بلاگرا هم تند تر داره میره و اینبار از استایل تابستونی و خنکش رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- صبا راد از مجریای سابق و جذب ایرانیه که باید بگیم واقعا کارش رو بلد بود . خانوم خانوما که با اجرا در برنامه "به خانه بر می گردیم" شهرت یافت تونست خیلی زود خودش رو تو دل و جان مامانا جا کنه و جالبه که حالا هم با توجه به اینکه بلاگر شده میون اهالی اینستایی شهرت و محبوبت خوبی داره. موضوعی که در رابطه با صبا راد هست اینه که خانوم خانوما تا یه مدت خیلی خیلی طولانی پیجشون روی هفتصد و خورده ای هزار کاربر راکد مونده بود و تکون نمیخورد اما یهو چیشد که صبا راد پیجش به نزدیک 1 میلیون دنبال کننده رسید خدا داند!

اما به هر حال می بینیم که خانوم خانوما این روزا حسابی داره فعالیت میکنه و در حالی که هرررر روز کلی استوری منتشر میکنه هر روز هم برنامه ای برای نشون دادن داره و اینجاست که میگن شغل بلاگری گاهی سخته اما پررررر پول! صبا راد قبلنا هونطور که گفتیم مجری بود و با صدای باحالش خیلی شیک و خانومانه و البته اتوکشیده صحبت میکرد اما حالا می بینیم که خب اون صدایی که خدا بهش داده سر جاش هستا اما این مدلیه که خیلی راحت صحبت میکنه و حتی گاهی برخی از حرکاتش هم نامتعارف مبشه جوری که کاربر رو متعجب میکنه ایشون همون صبای تلویزیونه؟ در ادامه ابتدا تصویری جدید و از تنور دراومده از صبا بانو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

sabarad.official_s instagram 2023-6-13 story

کشف حجاب مجریا مثل مور و ملخ شد! صبا راد کوش؟

اما خب مشکل اینجاست که صبا راد دیگه اون مجریه ساده قسمت آشپزی نیست. اصلا اگر دقت کرده باشید دیگه خیلی از مجریای خانوم یا مهاجرت کردن و یا کشف حجاب نمودن و به شدت همرو متعجب کردن. باز خوبه صبا راد هنوز به این مراحل نرسیده که البته باید بگیم ایشون هم مدتی رو به ترکیه مهاجرت کرده بودن و دوباره برگشتن!

مثلا خانوم ژیلا امیرشاهی که همین چند وقت پیش اخبارش همه جا پیچید و من یکی رو حسابی شوکه کرد! 

Untitled

وقتی صبا راد تو مسائل ناهنجار تا لب مرز میاد!

صبا راد هم تا یه جاهایی پیش رفت و تصاویری نامتعارف از خود در ترکیه منتشر کرد اما خب راستش رو بخوایم بگیم باز هم به مرحله کشف حجاب نرسوند تا بتونهه هم خودش بلاگری رو ادامه بده و در ایران باشه. هم اینکه بالاخره همسری مشهور خواننده داره به نام مانی رهنما که پای اعتبار و آبروی ایشون هم در میونه. 

اما بالاتر گفته بودیم صبا راد در روزهای بلاگریش خیلی چیزارو نشون میده و روزانه یه عالمه استوری میذاره و در این بین قطعا حاشیه دار هم میشه و یکی از این حواشی مال چند ماه پیش بود که خانوم خانوما تصاویری رو همراه با همسرشون به اشتراک گذاشتن که ژست هایی نه چندان متعارف داشتند. این تصاویر با نظرات مختلف همراه شد اما انگاری اونچه که برای این زوج مهم بود شهرت هر چه بیشتر بود وگرنه چنگ زدن به هر چیزی میتونه چه دلیلی داشته باشه؟ تو ایران تا به همین میزان میتونستن جلو بیان وگرنه به قول یکی از کاربران احتمالا بیشتر هم میومدن! در ادامه این تصاویر رو مشاهده می کنید.

sabarad.official_2711953531568403946_1108653063 (1)

و اما توضیحات خانوم مجری سابق و بلاگر حال حاضر در رابطه با این تصاویر که خیلی منطقی نبود چرا که صبا و مانی به خوبی میدونن تو فضای مجازی چی میگذره و چی نمیگذره!

صبحانه خیلی خفن صبا راد که واسه ما نهار شامه!!

صبا راد اصولا هرچیزی که میخواد به اشتراک بزاره حالا چه جهت تبلیغ و یا فخرفروشی، یه متنی جمله ای چیزی هم میزنه تنگش تا محتوای مورد نظرش مثبت تر جلوه بده که خب این حرکت اونهم تو شرایطی که بسیاری از کاربران زیر فشار اقتصادی شدید هستند، اصلا جالب نیست! در ادامه کمی تا قسمتی از فخرفروشیای خانوم خانومارو با خورد و خوراک لاکچریشون مشاهده می کنید که نشون میده این فقط صبحانشه پس ناهار و شامش دیگه دیگه!! بابا خفففن!

بیوگرافی با صبا راد

صبا راد متولد 30 آبان 1359 در تهران ، مجری سابق تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روانشناسی بالینی می باشد که در 18 سالگی در فیزیوتراپی کشف استعداد شد و کار خود را با رادیو آغاز کرد.

و اما مانی رهنما

مانی رهنما متولد 26 تیر 1350 در تهران، خواننده است. با یک پیانو به سمت موسیقی جذب شد و زیر نظر استاد بابک بیات آموزش دید و لقب مهندس صدا را از او گرفت، دو بار ازدواج کرده و تنها یک فرزند دارد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • کیان ارسالی در

    خدا وکیلی کار زندگی ندارند که دنبال کارهای چرت و پرتی در فضای مجازی هستند ا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی