|

حرکت عجیب غریب صبا راد که یه مشت بزرگ خواهرشو پروتز زد؛ خوراکیش سوپر لاکچریه!

saba rad shayanews

صبا راد از مجریای داخلی می باشد که حالا شده بلاگر وطنی و با توجه به اینکه خودش به شدت اهل ساخت فیس غیرطبیعیه، خواهرش رو هم به دام انداخت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- صبا راد از مجریای با سابقه و درست حسابی در صدا و سیما بود که حالا تبدیل شده به یه بلاگر درست حسابی که همه جوره بلده چجوری فالوورش رو تو پیج نگه داره. صبا راد تو دهه نود خیلی زیاد با جلوی دوربین برنامه "به خانه بر می گردیم" رفتن بولد شد و شهرت یافت. بعد هم تو صده 1400 با جلوی دوربین اینستاگرام رفتن دیده شد و معروفیت رو به نوعی دیگر چشید. صبا راد تا به اینجای کارش تو این فضای مجازی تونسته نزدیک به 1 میلیون دنبال کننده رو جذب خود کند و با تولید محتوا به هر قیمتی که شده فالوور رو نگه دارد!

صبا بانو حالا چرا حاضره به هر قیمتی اینچنین لایف استایل داشته باشه؟ چون خانوم خانوما در صفحه اینستاگرام خود معمولا عادت دارن مورچه ای استوری میذارن و سالی یکی دوبار هم پست. اما در این استوری هم با تعداد بالا چی میگذره؟ جالبه که صبا راد شاید نصف و یا یک سوم مواردی که به اشتراک میذاره رو از خودش و کارای روزمرش بذاره و بقیه رو تبلیغات و معرفی هایی که داره! که خب با توجه به اینکه نرخ این تبلیغات هم بالا هستند، به درآمد و حساب بانکی خیلی پری میرسه.

58585

صبا راد و پروتزی که بیخیالش نمیشه! خودش کم بود خواهرشم برد واسه ....!

اما گاهی این تبلیغات به گونه ای هستند که خود صبا راد هم وارد عمل میشه. مثلا خانوم خانوما که مدتی پیش در یک کلینیک ژل لب تزریق کرده بودند اینبار خواهرشون رو بردن و یه مشت ژل هم تو فیس ایشون خالی کردن!

صبا راد از چهره هایی هستش که اصلا و ابدا نچرال و طبیعی نیست که هیچ، دم به دقیقه در حال ور رفتن به فیسش نیز هست که خب میگن هر چیزی باید به اندازه باشه و حتی اگه موضوع خوبی هم باشه اگه زیاد بشه بد میشه! دقیقا همینه که پیشرفت علم برای بهتر شدن موضوعی هستش و اگه این پیشرفت در خوشگلاسون بخواد بیش از اندازه بشه اونقده که ناخوآگاه شما چهره ای به شدت غیر طبیعی پیدا میکنید و خودتونم شاید خبر نداشته باشه. 

خانوم مجری از چهره ای که خدا داده راضی نیست! بنده ی خدا براش فیسو ساخت

از اون گذشته ظاهرا صبا راد به مانند شخصیت هایی هستش که چندان از خودشون راضی نیستن چرا که خانوم خانوما تک تک اعضای صورتش رو تغییر داده و همچنان هم با آرایش هایی غلیظ و فیلترای اینستاگرامی دیده میشه.

انگاری این جور افراد این مدلین که هرچی با فیسشون ور میرن باز حس میکنن یه جای کار ایراد داره و خلاصه اینکه اگه پولدار هم باشی و مشکلی برای خرج کردن نباشه، نتیجش میشه اینکه خانوم خانوما دائما تو سالن های خدمات زیبایی و یا آرایشی دیده میشه.

1467195_10152483746368087_6248781015790742663_n

Untitled

صبا راد و فخرفروشی عجیبش در انتشار غذاهاشون

اما از ایراداتی که صبا راد داره اینه ک خانوم خانوما خیلی زیاد اهل فخرفروشی هست و اگر هم این نظر رو بهشون بدی خودشون رو جوری دیگر نشون میدن و بعد دوباره بدون هیچ اعتنایی به روند قبلشون ادامه میدن. مثلا صبا راد خیلی زیااااد علاقمنده که خوشمزه جات روزانشونو به اشتراک بذاره. خب شما فکر کن درآمدی اینچنین بالا و شاخ داری، از طرفی هم کلا یه زن و شوهری و بچه ای در کار نیست که بخواد هزینه ها بیشتر بشه و خب از طرفی هم با تبلیغات تونستی مالک خونه بشی و اجاره خونه ای در کار نیست! قطعا انقدر خوب میخوره و خوبم به همه نشون میدی لایف استایلت رو تا بتونی جذب مخاطب بیشتری داشته باشی. در ادامه نمونه ای جدید از آن را مشاهده می کنید.

Untitled

نظر کاربرا درمورد لایف استایل اینستایی صیا راد

صبا راد حالا به درامدی به شدت بالا رسیده جوری که خانوم مجری ابتدا میگفتن خونشون رهن هستش و حالا بر این نظرن که خونه رو خریدن!!

البته که هر کسی از راه و روندی پول در میاره و کسی هم به فالوور های که دنبال کننده صبا راد هستند اجبار نکرده تا فالوش کنن و یا پیج های که معرفی میکنه رو حتما فالو کنن تا پول خوبی بره تو جیب خانوم مجری، به همین علت برخی هستند که اعتراض دارند چرا صبا راد اینهمه تبلیغات میذاره و پول نجومی در میاره و برخی هم بر این نظرند که خب دوست داشته و این راه رو انتخاب کرده، مگه کسی رو زور کرده؟

صبا+راد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • زهرا ارسالی در

    چقد سایتتون خوبه

  • کاربر ارسالی در

    چقدر جلف و عقده ایه این صبا راد خجالت داره واقعا

  • سحر ارسالی در

    واییییی چقدر عقده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی