|

جلف بازی صبا راد وقتی زده تو بلاگری؛ با چند عمل و پروتز کلی از چهره خواهرش فاصله گرفت!

saba rad shayanews

صبا راد مجری سابق صدا و سیما می باشد که حالا یکی از شیطون ترین بلاگر های اینستاگرامی شده و با هر آنچه که دستش بیاد تولید محتوا داره.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- صبا راد رو قبلنا به عنوان مجری در برنامه "به خانه بر می گردیم" می شناختیم اما حالا خانوم خانوما یه جور بلاگر شدن که اصلا گویی صبا راد از ابتدای ورودش به این دنیا و از شکم مادر بلاگر بوده، بس که همه جوره فوت و فن های جذب فالوور و بلاگری رو بلده! صبا راد روزانه استوری های زیادی میذاره که خب برای تولید محتواشم از هیچ چیز نمیگذره و لازم باشه آدما رو هم به عنوان بازیگر و یا عروسک استفاده میکنه تا بتونه به اونچه که میخواد برسه. صبا راد تا به حال بار ها از خونوادش رونمایی کرده که چون مثلا فلان جا باحال بودن یه استوری هم بگیره و بفرسته واسه دنیای انتشار!

مثلا اینبار خانوم خانوما اومد و از به آقا پسر کوچولو استفاده کرد. مانی رهنما همسر صبا راد هم که همیشه پایه ثابت استوریای خانوم خانوماست اما خب ممکنه یکی دیگه دلش نخواد و به همین علت از اطرافیان خودش بهره میبره! صبا بانو که هنوز صاحب فرزند نشده با انتشار ویدیویی از این اقا کوچولو به روزی امروزشم رسید و حسابی استوری گذاشت.

وقتی تو سلفی صبا راد فقط به خوشگلی خودش نگاه کرده!

اما خب کار به اینجا تموم نشد و خانوم خانوما همونطور که گفتیم باااید پیش هرکی که میرن و در هر کجا که هستند استفاده بهینه رو داشته باشن جهت دیده شدن. مثلا به تازگی و در ادامه همون استوری ها یه عکسم از آبجی جانشون گرفتن که خب به قول بسیاری از کاربران این از اون دست سلفیا بوده که شخص نگاه کرده ببینه خودش خوب افتاده یا نه، اون یکی رو بیخیال!!

صبا راد و جو اروپایی بودنی که مثل برق گرفتتش و ولش کرد!

صبا راد همنطور که در مطلب بالایی گفته شد مجری بود و خانوم مجری هم همیشه با مقنعه و لباسی اتو کشیده دیده میشد. گذشت و گذشت تا اینکه صبا راد از تلویزیون خداحافظی کرد و بعد از ازدواج دومش رفت ترکیه و به قولی مهاجرت کرد اما طولی نکشید که دیدیم صبا بانو علی رغم اینکه به شدت حجابش تغییر کرده بود و راحت و اروپایی شد کشف حجاب نکرد و تونست به راحتی برگرده ایران. 

صبا راد ابتدا د  اینستاگرام پیجش رو با رویکرد آشپزی برد جلو اما دید ای دل غافل این روزا دیگه فضا فضای پخت و پز نیست و باید این آموزشا رو در کنار خودش انجام بده تا هم بتونه هنرش رو یاد بده و هم بتونه پول در بیاره! همین شد که صبا راد رو در قالب بلاگر دیدیم و این روزا استوری هایی از خونه و زندگی و روزمره و ماچ و بوس و و.... خلاصه همه چیز تولید محتوا داره و در این بین کلییی هم تبلیغات و معرفی میذاره!

sabarad.official_s instagram 2023-5-21 story

نرخ صبا راد برای تبلیغات از نرخ ماشینم بدتره!

حالا جالبیش اینجاست که نرخ هر معرفی متفاوته. مثلا شما میاد و به صبا بانو تبلیغ میدین در حد یک استوری و تنها با با عکس یه مبلغ داره. و یا میادی و میخواید که استوریا با صدا باشه! شاید هم تقاضای این رو کنید که صبا بیاد و جلو دوربین صحبت کنه! و اما شاید هم مثل این پیج ظروف مسی پول دار باشید و برای تبلیغتون از صبا خانوم ساخت یک سناریو رو بخواین!! همه این موارد گفت شده هر کدوم نرخ و مظنه خاص خودشون رو دارن که نسبت به تعداد استوری حساب میشن با مبالغی بسیار بالا و صبا راد برای همین معرفی یه بیست تایی استوری گذاشت!

unknown_274210044_344990280844202_4760832422876474890_n

وقتی صبا راد تو ماه رمضون و برنامه زنده غذا میخوره!!

اما صبا بانو انگاری از همون ابتدا هم شیطون بازی داشت چرا که صبا راد اون موقع ها که هنوز مجری بود و تابع قوانین صدا و سیما، خب برخی موارد رو باید رعایت میکرد. اما سوتی هایی که خانوم خانوما داشت و خیلیم ناجور بود یکی از قسمت های این برنامه بود که ماه رمضانه و صبا راد که ظاهرا روزه نبوده حواسش نیست غذارو تست میکنه!

البته که اگه دقت کنید بنده خدا خانوم آشپز هم کلی متعجب میشه که چجوری صبا راد داره میخوره و انگاری میخواد بگه نخورررر!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی