|

وقتی "صبا راد" زیرآبشو نافرم زدن و زار زار گریه میکنه؛ استایلش چشارو میگِرده!

saba rad shayanews

صبا راد مجری سابق برنامه به خانه بر می گردیم می باشد که حالا در اینستاگرام هوادارانش دلتنگ اون روزای اجراش شدن و واکنشی جالب داشتند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- صبا راد رو شاید بشناسید و شاید هم خیر. اما قطع به یقین لحن و تن صداش و البته چهرش خانوم خانوما رو می شناسید. چرا که صبا راد سالهای سال در تلویزیون و رادیو حضور داشت و با مجری گری در برنامه "به خانه بر می گردیم" شهرتی عجیب یافت. خب راستش رو بخواید صبا راد واقعا متفاوت بود هم تن صداش و هم توانایی که تو گردوندن برنامه داشت. آخه میدونید که خیلی از مجریا هستن که آدم دلش نمیخواد اون برنامه رو ببینه چون یا خیلی خشکن و یا خیلی لوس! البته که این روزا یکی پس از دیگری مجریای خانوم دارن کشف حجاب میکنن و عجیب غریب میشن جوری که آدم میگه این واقعااا همونه؟ صبا راد هم یکبار مهاجرت کرد اما برگشت و در حال حاضر ایران زندگی میکنه.

این در حالیه که خانوم خانوما هنوز هم محبوبیت خودش رو داره و تازه بعد از اینکه با تلویزیون خداحافظی کرد خود واقعیش رو تو اینستاگرام نشون داد. خیلیا تو تایم پخش "به خانه بر می گردیم" اصلا نمیدونستن اسم این خانوم مجری چیه و حالا بسیاری از کاربران هستند که با صبا راد آشناییت کامل دارن و حتی میدونن شب با کدوم لباس میخوابه و صبح با چایی دم کشیده بیدار میشه یا دم نکشیده! البته که قطعا این یک تیکه بود چرا که صبا راد تا وقتی که شد بلاگر اینستاگرامی، حسابی زد تو کار و بار نشون دادن لایف استایل و زندگیش که خب این روزا کار بلاگرا همینه! البته که برخی هم به مانند صبا رانو غلظت کار رو میبرن بالا و دست آخر میشه استوری هایی مورچه که روزانه گذاشته میشه و فعالیت خیلی بالاست! 

sabarad.official_254678126_2148872645251588_8879093264947092779_n

وقتی صبا راد از زیر آب زنی ها میگه و گریه میکنه!

اما اینبار صبا راد اومد و ویدیویی رو در استوری ها گذاشت که ظاهرا یکی از کاربران براش فرستاده بود. در این استوری ها صبا نو تو برنامه ورود میکنه و شروع میکنه به آغاز قسمت مخصوص خودش! 

صبا راد که هنوز هم عاشقانه دوربین و صخبت رو دوست داره واکنشی جالب نشون میده. اما اگه از حق نگذریم واقعا صبا راد مِن جمله معدود مجریانی بود که محبوبیت زیادی داشت، گرچه که این روزا حواشی خواسته و ناخواستش زیاد شدن و میبرنش تو جنجالات نامتعارفی که خودش دلش میخواد!

sabarad.official_s instagram 2023-5-30 story

صبا راد با مراعاتش چه جنجالی به پا کرد!

اما چرا صبا راد حاشیه ساز میشه؟ چون خانوم خانوما یکبار برای همیشه نرفت خارج از کشور و کشف حجاب کنه تا تنها یکبار جنجالی بشه، به همین علت کم کم شروع کرد به تغییر ظاهر و اینجوری شد که خانوم خانوما رو هر بار با استایلی عجیب تر دیدیم و به قدری پیش رفت که دیگه حالا قطعا اگه برای تشر خوردن نباشه از این محدوده هم خارج میشه و فراتر میره.

میدونید که صبا راد از طرفی هم همسر مانی رهنما می باشد و اگه جنجالی پیش بیاد برای هر دو چهره که مشهور هستند ناجور میشه. به همین ععلت می بینیم که صبلی خانوم کمی تا قسمتی مراعات میکنه هاااا، ولی خب مراعاتش گاهی از مراعات نکردن هم بدتره و بیشتر ورد توجه قرار میگیره و براش حرف و حدیث ساخته میشه.

sabarad.official_282586060_112716678003208_5240231625922473349_n

خوراک سوپر لاکچری صبا راد که ما تو مهمونی هم نداریم!

صبا راد اما از اونجایی که همه میدونیم صدای خوبی داره و اصلا خدا بعضی از خانوما و آقایون رو یه جور دیگه ای آفریده تا متفاوت از بقیه صدای دلنواز داشته باشند. صبا راد یکی از اونهاست و از اونجای هم که تو قسمت آشپزی "به خانه بر می گردیم" حضور داشت، خب به طبع دسپخت خوبیم داره!

صبا راد در اینستاگرام نیز گاهی عکس و ویدیوهایی از آشپزی های خونگیش منتشر میکنه که مورد استقبال قرار میگیرن و گاهیییی خیلی کم، دستورشون رو هم آموزش میده. اما خب نکته اینجاست که خانوم خانوما با نشون دادن غذاهای رنگیش و نشون دادن مبلمان و میز نهارخوی و خلاصه که ریز به ریز خونشون تولید محتوا داره و انتقاد اینجاست که تا به چه اندازه فخر فروشی؟

Untitled (1)

وقتی صبا راد ایران و اروپارو قاطی میکنه! به خانه بر میگردیم، شهرام شب پره؟!

و اما جوگیر شدن صبا راد در مقابل با صدا و سیما. خانم مجری سابق برنامه به خانه برمی گردیم شبکه پنج پیشنهاد کرد از یکی ترانه‌های شهرام شب پره برای این برنامه استفاده شود!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی