|

اولین ویدیو از زندگی شاهانه ای که محمد رضا گلزار واسه آیسان ساخت؛ رفتار غیرتی آقارووو

mohammadreza golzar shayanews

محمد رضا گلزار اینبار با ماه عسلی هیجانی در دبی مورد توجه کاربران قرار گرفت و بلافاصله بعد از رفتنش از هَووی آیسان خانوم رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
9

شایانیوز- قطعا شما هم این روزا کم مونده که خواب آقای محمد رضا گلزار رو ببینید، چرا که این چهره سینمایی همه جوره کل فضای مجازی و افکار رو درگیر خودش کرده. شاید بگین بابا گلزار کیه که بخواد درگیر کنه که خب در پاسخ باید بهتون بگیم این درگیری اون درگیری نیست و همین که محمد رضا گلزار تنها با ازدواجش تونست اکسپلور و گول گوشی شمارو بگیره و هر کجا که میرید سخنی از جناب باشه، این خودش درگیریه! محمد رضا گلزار یکی دو هفته ای میشه که ازدواج کرده اما انگاری آقای بازیگر دهه پنجاهیمون روی همسر دهه هفتادیشون خیلی غیرتی هستند و دیگه از عروس خانوم عکس و ویدیویی منتشر نکردن! این در حالیه که محمد رضا گلزار حتی روند خودش رو هم ثابت نگه داشته و میدونه دقیق چیکار کنه!

رضا گلزار تو اینستاگرام فعالیت زیادی داره اما نه این مدلی که هر روووز ازش یه محتوای جدید بینیم! آقای بازیگر یا بهتره بگیم سوپراستارمون هر چند روز یکبار در این صفحه پستی از خود به اشتراک میذاشت اما انگاری رفته بود تو مراحل خنثی شهرتش و تصمیم گرفت تا ازدواج کنه تا بلکه به تونل حواشی دوباره راه پیدا کنه که بایدم بگیم الحق که کارشو درست انجام داد و حالا می بینیم که گلزار جان فرای اونچه که فکرشو میکردیم شده نقل مجلس!! محمد رضا گلزار از جزئیات ازدواجش چندان محتوایی رونمای نکرد و مثل قبل کم عکس و ویدیو گذاشت، اما اونچه که مشخص بود اینه که گلزار جان واقعا گلزارانه ازواج کرد که در ادامه بهتر متوجهش خواهید شد.

اما ابتدا بهتره ویدیوی از استوری این چهره مشاهده کنید که تازگی گذاشته و نشون داد بلافاصله بعد از ازدواجش رفته دبی!

ماه عسل یا زندگی؟ محمد رضا گلزار و حضوری پررنگ در دبی

حال چرا دبی؟ چون آقا رضا گلزار قبل از ازدواجش هم یه دم دبی بود و گاهی هم تو ترکیه دیده میشد اما اونچه که واضح بود اینه که خونه زندگیش و لایف استایل جدیدش در دبی به سر میبره. محمد رضا گلزار تو دیار عربا یه خونه زندگی لوکس و مایه دارانه تو یکی از آسمون خراش های جذاب اونور برای خود ساخته که قطعا یک هزارم اون چه که داره هم نیست!

اما جدا از اینها آقای بازیگر خب اصلا قبل اینکه بازیگر بشه و به این عرصه شگفت انگیز راه پیدا کنه، ابتدا مدل بوده و تو کارای این سبکی فعالیت داشته. بعد یواش یواش دیده میشه و میشه بازیگر! به همین علت میشه گفت محمد رضا گلزار از همون اولم تو راستای عکاسی و لباس و مدلینگ و ورزش اکتیو بوده و حالا هم یکی از موضوعات ثابت اینستاگرامش، باشگاه رفتنشه! در ادامه مشاهده می کنید این چهره رو وقتی بعد عروسیش تازه رفته باشگاه.

5869725

اهمیت شدید و رفاقت عجیب ساره بیات واسه محمد رضا گلزار اینجا تابلو شد

از طرفی هم به تازگی یا بهتره بگیم همین یکی دو روز پیش افتتاحیه سالن زیبایی ساره بیات بازیگر سینما بود و از اونجایی که محمد رشا گلزار و ساره بانو یه رفاقت دیرینه و خاص باهم دارن، آقای بازیگر برای این افتتاحیه اومد و دوباره خیلی زود تند سریع برگشت دبی! در این بین تصویری از دسته گلی که گلزار برای بیات آورده بود هم دیده شد که با اسم آیسان و محمدرضا معرفی شده بود.

بسیاری از کابران بر این نظر بودند که آیسان خانوم یا بهتره بگیم تازه عروس قصه ما رفته دبی و تو زندگی لاکچریش در حال جا افتادنه و گلزار جان یه توک پا اومده افتتاحیه. البته که قطعا ساره بیات به شدت برای محمد رضا گلزار مهم بوده که اینچنین آقای بازیگر دعوتش رو قبول کرده!

campec.ir_354207520_805549730873306_3863026183751547120_n

Untitled

چیشد که گلزار آیسانو برگزید؟ دختر تاجر سرشناسه؟

اما آیسان آقای خانی کیه؟ این چهره دهه هفتادی که بیست سالی از همسرش کوچیکتره بر اساس برخی از ادعاها در زمینه مدلینگ فعالیت داره و دختر یکی از تاجران سرشناس هستش و در سال ۹۸ با محمدرضا گلزار آشنا شده. همچنین درباره ی نحوه ی آشنایی این زوج گفته میشه که محمدرضا گلزار به عنوان مدل با شرکت پدر این دختر همکاری داشته و همین امر سرآغاز آشنایی اونها بوده است!

واکنش دیدنیه محمد رضا گلزار به فناش!

میدونیم که محمد رضا گلزار همیشه با هوادارایی که داشته سر زبون ها بوده. این در حالیه که در این چند روز اخیر هم یه عالمه عکس و ویدیو و اتحاد و ....منتشر شده از اونها که قاطیشون حتی |آقایون هوادارام بودن و مورد تمسخر قرار گرفتن!! عجیبه نه؟

همین شد که محمد رضا گلزار اومد و جهت تشکر از هواداراش که حالا به شدت ناراحتم هستن، یه استوری جانانه گذاشت که در ادامه مشاهده می کنید.

Untitled

سفید برفی پشمالویی که تو دبی منتظر محمد رضا گلزاره!

احتمالا با تیتر بالا شما هم فکرتون رفت سمت اینکه یک دوست، هوادار یا حتی یکی از اعضای خانواده محمد رضا گلزار تو دبی منتظر آقای سوپراستار هست. اما در پاسخ باید بگیم سخت در اشتباهید چرا که این بازیگر مرد بارها و بارها از حیوون خونگی ملوسش رونمایی کرده که به گربه پشمالو سفید رنگه و حسابی به این سوپراستار ما دلبستس! استوری جدید گلزار و گربه رو می بینیم که تو دبی و منزل لاکچریشه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    واقعأ حیف ایسان که میخواد جوونیش رو پای این پیرمردخانم باز به فنا بده. .

  • من ارسالی در

    غیرت کجا بود .
    ا.

  • ف ارسالی در

    حالاهمه زندگیشنوول کنند

  • محمد ارسالی در

    .حالم بهم خورد .

  • ناشناس ارسالی در

    گلزار... کیه که اینقدر در موردش می نویسید؟!

  • غلامرضا ارسالی در

    همه چیزفانی است الی ذات مقدس پروردگار

  • صبا ارسالی در

    اونجایش که گفت وفادار تو خواهم بود گلزار خودش خندش گرفت.......

  • یک شهروند ارسالی در

    شما کار و زندگی ندارید؟

  • علی ارسالی در

    باباش تاجر نیست انقدرنگید

  • س ارسالی در

    گلزار

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی