|

هیچهایک بازی نگار نیکدل وسطه خیابون وقتی میخواد مفتی سوار شه / تیپای اینستاییش ترکوند

negar-nikedel shayanews

نگار نیکدل بازیگره تازه نفس و جوونی هست که این روزا در حال تجربه ی اولین کاره خودش یعنی زخم کاری هست که دربارش براتون حرف زدیم.

لینک کوتاه کپی شد

قبلا میگفتن که بازیگر شدن یه پارتی بزرگ میخواد که این روزا و با توجه به این سینما داره به سمتی میره که یه عالمه بازیگر جوون به این عرصه داره اضافه میکنه این موضوع دیگه صدق نمیکنه البته که شاید در این بین یه عده هنوز هم با پارتی وارد این عرصه بشن ولی خب میدونید که کسی که اینجوری بازیگر بشه در صورت نداشتن استعداد بالاخره لو میره و اگر هم استعداد از خودش نشون بده حداقل یه مقدار پارتی بازی کردنش رو میشه هضم کرد! از اینا که بگذریم برسیم به نگار نیکدل که که مورد بحث این مقاله هست که بازیگر تازه کار و جوون سریال زخم کاری که شاید براتون جالب باشه که بدونید داره ولین تجربه ی کاریشو طی میکنه.

اولین تجربه ی کاری این بازیگر داره با افرادی سپری میشه که خیلی حرف ها برای گفتن دارن و نگار خانوم به عنوان یه بازیگر میتونه حسابی از تجربه ی افرادی که هم بازی شدن با اون ها نصیبش شده اسفاده کنه و نهایت استفاده اش از این فرصت بینظیر رو ببره چرا که در حال حاضر هم اونقدرا سن و سال نداره و متولد سال 76 هست و این یعنی خیلی راه برای این که بره بالا و بالاتر داره، اما بریم سراغ پیج اینستای این بازیگر که آخرین عکس اون مربوط میشه به عکس بامزه ی زیر که نگار خانوم تو اون علامت هیچهایک یعنی سفر رایگان رو نشون میده که برای خیلی ها بامزه بوده.

نگار نیکدل

وقتی چشمای نگار نیکدل با بیننده ها حرف میزنه

با به حال به این موضوع دقت کردید که ما ایرانی ها وقتی میخواهیم از زیبایی کسی تعریف کنیم در وهله ی اول از چشماش میگیم و چشم و ابروی زیبا برامون خیلی جذابه و البته که از نظر این موضوع هم به جرئت میشه گفت که توی دنیا تک هستیم و حالا بخواهم مثالی از بازیگرهایی که زیباترین چشم ها رو دارن بزنیم میتونیم به پریناز ایزدیار اشاره کنیم که خانوم یه جفت چشم آهویی و دلربا داره که هر بیننده ای رو مجذوب میکنه و از خلقت خداوند شگفت زده و یا یکی دیگه از بازیگرهایی که چشم های کمیاب و خاص داره که توی ایران خیلی طرفدار داره بهرام رادان هست.

بهرام رادان هم یه جفت چشم رنگی داره که توی بازیگرها اون رو به یه تافته ی جدا بافته تبدیل میکنه و اقای تازه داماد رو حسابی جذاب جلوه میده و البته که مسلما شمایی که الان در حال خوندن این مقاله هم هستید از اون دسته از افرادید که چشم های قشنگی دارید اما بریم سراغ بازیگر جوونمون که مطمئنا با دیدنش توی سریال زخم کاری پی به زیبایی بیش از حدش میبرید که نقطه ی عطف این زیباییش چشم هاش هست که احتمالا خود خانوم بازیگر هم این موضوع رو حسابی قبول داره چرا که عکس های زیبایی مثل عکس زیر رو منتشر میکنه.

نگار نیکدل

استایل های متفاوت نگار نیکدل که نصف اسپرت و نصف مجلسیه!

خب میدونید که استایل های افراد سلبریتی علی الخصوص بازیگرها برای مردم همیشه قابل توجه بوده چرا که میشه از تیپ و استایل های این افراد الگو گرفت بالاخره اون ها برای خودشون استایلیست دارن و کمک و مشورت برای تیپ هاشون میگیرن تا بتونن یه ست خوب بسازن و هر کسی هم که بخواد رایگان از مشورت های داده شده توسط استایلیست اون ها استفاده کنه میتونه به تیپ و استایل بازیگرها دقت و توجه کنه البته که شاید این موضوع زیاد راجبه بازیگرهای ایرانی صدق نکنه چرا که احتمال داشتن استایلیست زیاد مرسوم نیست توی کشور ما.

البته که تغییرات بسیار متفاوت بازیگرهای خارجی رو میتونید موقعی که خودشون لباس هاشون رو انتخاب میکردن با موقعی که استایلیست استخدام کردن رو ببینید. حالا از اینا که بگذریم میرسیم به بازیگر مورد بحثمون یعنی نگار نیکدل که خانوم کمی تا قسمتی در فضای مجازی فعاله و البته که این روزا به علت پخش زخم کاری باید هم فعالیت کنه تا بتونه سریال رو تبلیغ کنه اما در خصوص استایل ایشون میخواهیم بگیم؛ نگار خانوم فعلا عکس های زیادی توی صفحش نداره ولی موضوعی که در رابطه باهاش وجود داره اینه که تیپ هاش مشخص نمیکنه که تیپ های اسپرت دوست داره و یا خانومانه.

نگار نیکدل

نگار نیکدل

نگار نیکدل خوب بازی میکنه و یا بیننده ها دنبال نقش های عاشقانه هستن؟

گفتیم که نگار نیکدل در حال حاضر خیلی جوون هست و 26 سال داره و اولین تجربه ی کاری که داره زخم کاری هست که خب این میتونه یه شانس بزرگ براش محسوب بشه ولی در این بین یه سوال پیش میاد، همونطور که میدونید نقش این بازیگر تو این سریال عاشقانه هست که مسلما قراره پر از اتفاق باشه و خب بریم سراغ سوال پیش اومده که آیا بیننده ها و طرفدارها که ادیت هایی مثل کلیپ زیر رو میسازن فقط به دنبال دیدن یه قصه ی عاشقانه هستن و یا بازی و استعداد این بازیگر جوون رو قبول دارن؟ که البته که در این خصوص باید زمان بگذره البته که تا اینجای کار نگار خانوم کارش خوب بوده .

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی