|

پریناز ایزدیار با لباس علاء الدین برای ملاقات خصوصی رفت مراکش / ازدواج با همکارش جدیه

parinaz-izadyar shayanews

پریناز ایزدیار از از اون دسته از بازیگرایی به شمار میاد که با تلویزیون دیده شد و با سینما ترکوند و حالا حضورش توی مراکش حاشیه ساز شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پریناز ایزدیار رو میشه یکی از سوپراستارهای ایرانی به شمار آوورد که خانوم از طریق تلویزیون دیده شد و بالا رفت و احتمالا هم بدونید که منظورمون کدوم کاره خانوم، "زمانه" یکی از موفق ترین سریال هایی بود که پریناز ایزدیار توی اون نقش آفرینی کرده بود و البته که داستان جالب و محتوای فیلم هم باعث شد طرفدارهای این سریال سر به فلک بکشه و خیلی ها برای دنبال کردن اون پای تلویزیون هاشون بشینن ولی خب پریناز خانوم بعد از این سریال دیگه سمت تلویزیون نیومد و بال پروازش رو باز کرد و سمت سینما و سینمای خانگی کوچ کرد و البته که در این عرصه ها هم حسابی ترکوند و حتی تونست سیمرغ هم بگیره.

که  حتما میدونید برای کدوم بازی به پریناز ایزدیار سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن رو دادن؟ "ابد و یک روز" که واقعا یکی از نقش های شاهکار پریناز خانوم بشمار میاد چرا که ایشون نشون داد همون انداززه که توی شهرزاد میتونست نقش یه خانوم سانتال مانتال رو بازی کنه و غرور از چشماش بباره میتونه نقش یه دختر معصوم و ردرد کشیده رو که مظلومیت از چشماش میباره رو هم به خوبیه هر چه تمام تر بازی کنه و با این حساب میشه گفت که سیمرغ واقعا حقش بوده. حالا هم خانوم به تازگی تو یه جشنواره ی فیلم مراکش حضور داره که در ادامه در خصوص حواشیه اون براتون میگیم، پس با ما همراه باشید.

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار اومد سنتی باشه یهو از اون ور بوم افتاد

اگر دقت کرده باشید یه سری از رخدادها وجود داره در دنیا مثل جشنواره ی کن که از همه جای دنیا سلبریتی ها بهش دعوت میشن و میشه تیپ و استایل های متفاوتی رو در این رویدادها مشاهده کرد که خب البته این دوستان اسپانسر هم دارن برای این موضوع یعنی خیلی از برندها هستن که لباسشون رو به اون فرد سلبریتی و معروف میدن که بپوشه و حتی بهش پول هم میدن تا یه جورایی بشه مدل زنده ی اون ها برای تبلیغ لباس و برندشون که خب اینطوری میشه گفت خوش به حال سلبریتی هاست چون نه فکر میکنن که چی بپوشن و نه زحمت خرید و این داستانا رو دوششونن هست و در نهایت هم پول بابتش دریافت میکنن.

البته که در خصوص ایرانی هایی که در این جشنواره حضور پیدا میکنن خیلی هاشون خودشون لباس هاشون رو انتخاب میکنن و اسپانسری ندارن و در نهایت حتی به خودشون زحمت این روکه استایلیست هم داشته باشن رو نمیدن مثل ترانه علیدوستی که هنوز هم یادآوری لباس هایی که پوشیده بود برای این جشنوراه باعث میشه خون اون دسته از افرادی که به مد و فشن اهمیت میدن به جوش بیاد!

پریناز ایزدیار

حالا از اینا که بگذریم میرسیم به پریناز ایزدیار که گفتیم خانوم این روزا در جشنواره ی فیلم مراکش حضور پیدا کرده اون هم برای فیلم "ملاقات خصوصی" ولی موضوعی که در رابطه با حضور این بازیگر بسیار سر و صدا به پا کرده تیپ و استایل خانوم ایزدیار هست که یه جورایی دو دستگی به وجود آوورده و خیلی ها ازش تعریف کردن و خیلی ها هم گفتن که لباس ایشون اصلا نمیدونه کدوم وریه، سنتیه؟ مدرنه یا چیه و شبیه علاء الدین شده! نظر شما چیه؟

پریناز ایزدیارپ

پریناز ایزدیار

وقتی پریناز ایزدیار رو شوهر میدن و میفرستن خونه ی بخت

همیشه ازدواج و طلاق بازیگرا یکی از مسائل مورد توجه خیلی از مردم بوده مثلا احتمالا دیدید که وقتی گلزار ازدواج کرد و خبرش پیچید چه جوی توی اینستاگرام و مجازی به راه افتاد و تا چند روز هر چی توی اینستاگرام بالا و پایین میکردی همش خبر ازدواج این بزرگوار بود و دابسمش هایی که یه عده در این باره درست کرده بودن و داشتن خوندن عقد آریایی توسط گلزار رو تقلید میکردن چرا که خیلی ها معتقد بودن آقا اصلا اجرای قشنگی نداشت و یا خیلی ها از طلاق شهاب حسینی و خانومش حساب شوکه شدن و باورشون نمیشد که این زوج دوست داشتنی یه روزی به این نقطه برسن و از هم جدا بشن.

یا خیلی ها به ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور واکنش نشون دادن و گفتن که آقای پاکدل باید خیلی مواظب باشه تا سمیرای زخم کاری که همون رعنا خانوم هست یه موقع نکشتش! اما حالا برسیم به پریناز ایزدیار که خانوم تا به امروز مجرد بوده ولی حالا یه خبرهایی داره دست به دست میشه راجبه ازدواج ایشون که شایعه ای بیش نیست و صرفا برای فالوور و لایک هست که خب یه مقدار زیاد از حد نخ نما شده!

پریناز ایزدیار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی