|

حواشی سلبریتی ها

زنی که شباهت بسیاری به جی لو دارد، یک ورزشکار است

زنی که شباهت ظاهری بسیار زیادی با جنیفر لوپز دارد، جنجال بسیاری را در صفحات مجازی به راه انداخته است.

لینک کوتاه کپی شد

در طی چند روز اخیر یک شخصی که شباهت زیادی به جنیفرلوپز دارد، سر و صدای زیادی را در صفحات مجازی به راه انداخته است. تاکنون موارد زیادی از این دست وجود داشته که پس از گذشت چند سال از محبوبیت و شهرت سلبیریتی ها، چهره ای از شبیه به آنها در صفحات مجازی پخش شده و بعدا مشخص شده که آنها خواهر یا برادر دوقلوی سلبریتی ها هستند که تصویرشان تا پیش از آن در دنیا نشان داده نشده و شباهت ظاهری یک زن بدنساز به جی لو نیز، باعث شده تا شایعات بسیاری مبنی بر اینکه شاید او خواهر دوقلوی جنیفر لوپز باشد، در صفحات اجتماعی منتشر شود. 

در این میان نیز بسیاری از افراد این زن بدنساز که اهل هوستون است را با جی لو اشتباه گرفته اند چرا که آنها در ساختار صورت، داشتن موهای بلند و بلوند وهمچنین تمایل هر دوی آنان به داشتن گوشواره های بزرگ، شبیه به یکدیگر اند و بنابراین نمی توان آن افراد را برای این سوتفاهم چندان سرزنش نمود. 

این خانم بدنساز که با ظاهر خود جنجال زیادی را به پا کرده، جانیس گرای نام دارد و پس از انتشار عکس های سلفی خود در صفحات اینستاگرام، بسیاری از افراد نام جی لو از هوستون را برای او گذاشته اند! 

گرای نیز در یکی از پست های اینستاگرامی خود در این باره نوشت: " بسیاری از افراد به من می گویند که دختر جی لو نیز احتمالا شبیه من می شود. ولی می خواهم بگویم که من کی از طرفداران پر و پا قرص جنیفر لوپز هستم و علاقه بسیار زیادی به او دارم اما من نمی خواهم که به علت شباهتم به جی لو محبوب باشم بلکه می خواهم مردم تنها مرا به خاطر تلاش هایم در حرفه بدنسازی تشویق کنند."

اما واقعیت این است که همین شباهت موجب افزایش طرفداران گرای شده و باعث شده تا بیش از 100 هزار نفر به فالوور های او در صفحه اینستاگرام ملحق شوند. گرای همچنین در پست دیگری در این باره نوشت: "من در حال حاضر محبوبیت خود را باید مدیون شباهتم به جی لو باشم اما واقعا این چیزی نیست که مرا خوشحال کند، من می خواهم تا محبوبیت و شهرتم را تنها مدیون حرفه و استعداد خودم باشم". 

600.jennifer-lopez.cm.85172Jennifer_Lopez_lookalike.width-800Jennifer-Lopez-Has-a-Doppelgänger-in-Texas—and-You-Won’t-Believe-750x375Screen-Shot-2017-08-03-at-3.26.06-PMJayfromhouston 3منبع: yahoo.com

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی