|

خرید توسط شرکت هوش تجاری مایکرواستراتژی

دلیل خرید این همه بیت کوین؟

bitcoin

شرکت هوش تجاری مایکرواستراتژی (MicroStrategy) اعلام کرده که ۱,۴۳۴ بیت کوین دیگر به ارزش ۸۴ میلیون دلار در بازه زمانی ۲۹ نوامبر تا ۸ دسامبر…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-شرکت هوش تجاری مایکرواستراتژی (MicroStrategy) اعلام کرده که ۱,۴۳۴ بیت کوین دیگر به ارزش ۸۴ میلیون دلار در بازه زمانی ۲۹ نوامبر تا ۸ دسامبر خریده است، میانگین بیت کوین خریداری شده حدود 57477دلار می باشد که اکنون بیت کوین ۱۳.۵ درصد کمتر از این قیمت در حال معامله می باشد، با توجه به خبرهای منتشر شده قبلی ماکرو استراتژی بیان کرد که در اوایل سه ماه آخر سال جاری میلادی حدود ۴۱۴ میلیون دلار از بیت کوین که بزرگ ترین رمز ارز در بازار ارز دیجیتال، خریداری کرده است‌.

و میزان دارایی این شرکت اکنون حدود۱۲۲,۴۷۸ بیت کوین به ارزش ۶ میلیارد دلار با قیمت کنونی میباشد. با توجه به اخبار ها و ورشکستگی شرکت اورگراند در بازار سهام بیت کوین با قیمت ۴۹,۰۰۰ در حال معامله می باشد،میانگین قیمت خرید کل بیت کوین‌های مایکرواستراتژی اکنون به ۲۹,۸۶۱دست یافته است.

 بیانگر این است که ممکن است ارزش بیت کوین حدود ۳۹ درصد دیگر هم کاهش یابد و این شرکت وارد برهه‌ای از ضرر خواهد شد،این شرکت از محدوده سود خارج می‌شود.مایک نووگراتز(Mike Novogratz)، مدیرعامل گلکسی دیجیتال بر این باور است که بیت کوین به زیر سطح ۴۰۰۰۰ دلار نمی رسد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی