|

برگشت سرمایه بااین غول ها!

غول های رمزنگاری جایگزین شیبا و دوج کوین؟

DOGCOIN

SHIBA INU یا DOGECOIN را از دست داده اید؟ این ارزها ها می توانند غول های رمزنگاری بعدی در سال 2022 باشند?

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-در این زمان در سال گذشته، ژانویه 2021، مردم هنوز به ورود memecoins به دنیای رمزارز اعتقاد نداشتند. تصور می‌شد که میم کوین‌ها موفقیتی در گذشته در دنیای ارزهای دیجیتال بوده و به زودی جای خود را برای غول‌های رمزنگاری شناخته‌شده BTC و ETH باز خواهند کرد.

سود 47,000,000 درصدی Shiba Inu در ابتدای سال 2021 باعث شد که معتقدان و سرمایه‌گذاران بیشتری در memecoin‌ها ایجاد کنند زیرا سرمایه‌گذاران از طریق سرمایه‌گذاری‌های خود در Shiba Inu در سال 2021 میلیونر شدند. قیمت Dogecoin، یک ارز دیجیتال مبتنی بر میم معروف اینترنتی، به ارتفاعات جدیدی افزایش یافت.

در اوایل سال 2021. نرخ رشد Dogecoin در اوایل سال 2021 بیش از بیت کوین بود. با توجه به اظهارات ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا، ارزش Dogecoin تنها در یک روز با 216 درصد افزایش به 0.023535 دلار رسید. پذیرش انبوه Dogecoin در طول سال 2021 به دلیل رشد تخمینی آینده آن در سال 2022 است.

این دو پروژه در سال 2021 پیشگام باور memecoins شدند و چندین سرمایه گذار را به میلیونر تبدیل کردند. مردم شروع به بررسی این موضوع کرده‌اند که قبل از سال تجاری 2022 روی کدام ارز دیجیتال عالی سرمایه‌گذاری کنند. در اینجا برخی از سودآورترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2022 آورده شده است.

رقیب شیباEverGrow (EGC) EverGrow (EGC) جدیدترین ارز دیجیتال موجود در بازار در حال حاضر است. در سپتامبر 2021 راه اندازی شد و در مسیر تبدیل شدن به یک غول رمزنگاری جدید قرار گرفت تا در سال 2022 منفجر شود. چندین تحلیلگر پیش بینی کردند که Evergrow به اولین افزایش واقعی 100× ارزش خود در سال 2022 برسد.

 سیف مون Safemoon، یک غول رمزنگاری که زمانی پیش‌بینی می‌شد، در سال 2021 یک سال پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشت. در طول راه‌اندازی آن، بسیار بالا رفت و به یکی از پرفروش‌ترین ممکوین‌ها در سال 2021 تبدیل شد، اما پس از آن در طول ماه‌ها 90 درصد سقوط کرد و اعضای برجسته تیم پشت سر آن را رها کردند.

پروژه با این حال، به دنبال پایداری ارتش Safemoon، یکی از بهترین جوامع در کل تاریخ رمزنگاری، Safemoon در اواخر سال 2021 رشد کرد و حدود 3 میلیون دارنده داشت. پس از راه اندازی نسخه جدید قرارداد 2 Safemoon، قیمت آن در عرض یک هفته تقریباً دو برابر شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی