|

اتریوم در صخره هایی خروشان؟!

ethereum

یمت اتریوم پس از شکستن آن از میانگین متحرک ساده 100 روزه و 50 روزه (SMA) به دنبال آزمایش مجدد با حجم کم 3703 دلار است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت اتریوم پس از شکستن آن از میانگین متحرک ساده 100 روزه و 50 روزه (SMA) به دنبال آزمایش مجدد با حجم کم 3703 دلار است. با این حال، SMA 200 روزه در 3,489 دلار، علیرغم یک حرکت کوتاه در بالای آن، روند صعودی را متوقف کرد. به دلیل فقدان مومنتوم، حرکت بالاتر از SMA 200 روزه ناموفق بود و باعث اصلاح شد.

این حرکت احتمالاً گره حجم بالا را به سمت نزولی در 3136 دلار گسترش داده و مجدداً آزمایش می کند، که همزمان با نقطه کنترل حجم، بیشترین معامله و یک سطح حمایت و مقاومت کلیدی در نمودار است. خروج از این مانع کلیدی برای شروع حرکتی صعودی برای آزمایش مجدد سطح روانی 4000 دلار خواهد بود.از سوی دیگر، اگر کریپتو بزرگ تصمیم بگیرد که سطح پشتیبانی 44580 دلاری را پشت سر بگذارد، قیمت اتریوم نیز از همین روند پیروی خواهد کرد.

WhatsApp Image 2022-04-06 at 21.15.29

چنین تحولی می‌تواند منجر به کاهش قیمت اتریوم به منطقه تقاضای 2820 تا 2966 دلار شود که شکست آن قیمت پایین‌تر را شکل می دهد و این تز صعودی را باطل خواهد شد.از طرفی گلدمن ساکس اعلام کرده برنامه‌ریزی‌هایی را جهت ارائه معاملات OTC (خارج از صرافی) برای اتریوم به مشتریان انجام داده است. چند هفته پیش، این بانک یک معامله OTC برای بیت‌کوین انجام داد که اولین نمونه از این معامله برای یک بانک بزرگ وال‌استریت به شمار می‌رفت.

به گزارش بلومبرگ، آندری کازانسف در یک وبینار از این خبر رونمایی کرده و گفته است که گلدمن ساکس در حال برنامه‌ریزی برای عرضه این محصول در زمان مناسب است. به نظر می‌رسد که علاقه مشتریان نسبت به دومین ارز دیجیتال بزرگ دنیا در حال تغییر بوده و این توکن از نظر سرمایه‌گذاری بسیار قابل‌دسترس است. اتریوم پیش از ارتقا به لایه ۲ جهش زیادی در معاملات داشته و انتظار می‌رود مصرف پایین انرژی و تبدیل‌شدن به PoS محبوبیت و دسترسی آن را افزایش بدهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی