|

تحلیلی مهم!

سیگنال های مهم از اتریوم!

اتریوم

فاندینگ‌‌ریت اتریوم به کمترین مقدار خود در ۱۴ ماه اخیر رسیده....

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فاندینگ‌‌ریت اتریوم به کمترین مقدار خود در ۱۴ ماه اخیر رسیده و این موضوع بدان معنی است که تمایل به باز کردن موقعیت فروش در بازار بیشتر است و معامله‌گرانِ موقعیت فروش در حال پرداخت نرخ فاندینگ به معامله‌گران موقعیت خرید هستند.

از سوی دیگر آخرین باری که نرخ فاندینگ در این اعداد قرار داشت (جولای ۲۰۲۱) یک شورت اسکوییز بزرگ (بالا رفتن قیمت در اثر بسته یا لیکویید شدن موقعیت‌های فروش) اتفاق افتاد.

استخر استخراج Antpool گفته است که بعد از رویداد ادغام اتریوم و انتقال به اثبات سهام، دیگر نمی‌تواند از دارایی مشتریان در اتریوم ۲ نگه‌داری کند و پیش از تکمیل ادغام با آن‌ها تسویه خواهد کرد. دلیل این موضوع، ریسک مربوط به سانسور و اعمال تحریم‌های ایالات متحده توسط نودهای جدید اتریوم عنوان شده است. لازم به ذکر است که انتقال به اثبات سهام، نیاز به تایید تراکنش‌ها توسط دستگاه‌های ماینر را از بین خواهد برد.

قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته کاهش جدیدی را در نمودار خود ثبت کرد. آلتکوین برتر در روز گذشته ۷ درصد کاهش یافت. در هفته گذشته، ETH ۹ درصد کاهش یافته است و در زیر سطح حمایت ۱۵۲۰ دلار به معاملات خود ادامه داد. ضعف گسترده‌تر بازار را می‌توان دلیل حرکت بیشتر آلت‌کوین‌ها به سمت سقوط در نمودارهای مربوطه دانست. قیمت اتریوم در تلاش بود تا خود را بالاتر از مقاومت فوری نگه دارد، اما با فروش قابل توجهی رو به رو شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی