|

آخرین اخبار از تبلیغات محیطی سرخابی ها

استقلال و پرسپولیس هنوز برای گرفتن تبلیغات محیطی زمان دارند.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعلام کرده بودند دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای ارائه تضامین لازم و دریافت تبلیغات محیطی تا روز اول آذر فرصت دارند، اما  روز گذشته (اول آذر) نرخ و نحوه ارائه تضامین لازم به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از جانب دو باشگاه پرسپولیس و استقلال  اعلام شد. بر این اساس دو باشگاه همچنان از فرصت کافی جهت ارائه تضامین و دریافت حق استفاده از تبلیغات در بازی‌های خانگی برخوردار هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از منیبان؛ با توجه به اینکه درودگر سازمان بازرسی را مرجع تصمیم‌گیری در این خصوص دانسته بود نرخ تعیین شده بر اساس مصوبه سازمان لیگ و منطبق با قانون، 25 درصد از مجموع رقم ارزش تبلیغات محیطی است در حالی که پیش از این سازمان لیگ نرخ‌های دیگری را اعلام کرده بود و درودگر بر ضرورت ارائه تضمین به میزان صددرصد مبلغ قرارداد تاکید داشت.

بر اساس ابلاغ صورت گرفته و استفاده از واژه انواع مختلف تضامین، باشگاه‌ها ملزم به ارائه تضمین بانکی نخواهند بود و ارائه انواع دیگر تضامین به نرخ اعلام شده نیز برای دریافت تبلیغات محیطی کافی است در حالی که درودگر بر ضرورت ارائه تضمین بانکی و پرداخت 10 درصد کل مبلغ به صورت نقدی تاکید داشت.

گفته می‌شود دلیل انتظار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای ارائه تضامین لازم دریافت دستورالعمل از مرجع مسئول در این حوزه بوده و بر همین اساس در روزهای آینده دو باشگاه نسبت به ارائه تضمین و دریافت حق قانونی استفاده از تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی اقدام خواهند کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی