|

رکوردهای درخشان استقلال در لیگ بیست و یکم

با شکست آلومینیوم برابر صنعت نفت یکی از خط‌ تیره های اصلی جدول لیگ از بین رفت و فقط دو خط تیره باقی مانده است.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از شگفتی‌های لیگ بیست‌و‌یکم، آلومینیوم اراک است که با ارائه کارنامه دفاعی عالی بدون شکست باقی مانده بود. این تیم اما در مصاف با مربی سابق خود علیرضا منصوریان که هدایت صنعت نفت را بر عهده داشت، بیش از مجموع ۱۱ بازی قبلی گل خورد و با نتیجه ۳ بر یک تن به اولین شکست فصل خود داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ روند شکست‌های متوالی پدیده در دیدارهای خارج از خانه هم سرانجام متوقف شد. این تیم قعرنشین که در تمام دیدارهایی که به عنوان میهمان به زمین رفته بود بدون گل زده بازنده از زمین خارج شده بود، با تک گلی که از روی نقطه پنالتی برابر پیکان به ثمر رساند اولین گل و اولین امتیاز خارج از خانه را در این فصل به دست آورد.

خط تیره‌هایی که باقی ماند: استقلال تنها تیم شکست ناپذیر

استقلال مقابل فولاد خوزستان دست به کار بزرگی زد و اولین شکست این فصل این تیم را تحت هدایت جواد نکونام تحمیل کرد. استقلال با این نتیجه به عنوان تنها تیم بدون باخت این فصل باقی ماند. آبی‌پوشان با ۲۸ امتیاز و تفاضل گل ۱۵+ موفق به ثبت بهترین عملکرد یک تیم تا پایان هفته دوازدهم در تاریخ لیگ برتر شده‌اند.

استقلال این آمار فوق العاده را بیش از هر چیز مدیون ساختار دفاعی تحسین‌برانگیزش است. استقلال تنها ۲ گل دریافت کرده و ۱۰ کلین‌شیت داشته که تیمی آماری بهتر در این مقطع از فصل در تاریخ لیگ برتر نداشته است. استقلال در دیدارهای خانگی گل نخورده که این رکورد را در بازی با فولاد هم حفظ کرد.

همان طور که استقلال بهترین عملکرد تاریخ تا پایان هفته ۱۲ داشته، پدیده مشهد هم چنین وضعیتی را به عنوان بدترین تیم تجربه می‌کند. این تیم همچنان تنها تیم بدون پیروزی لیگ است و با دریافت گل مقابل پیکان، هنوز در دیدارهای خارج از خانه کلین‌شیت نداشته است.

فجرسپاسی برای چهارمین بازی متوالی در گلزنی ناکام ماند تا با تساوی بدون گل مقابل هوادار همچنان در کسب پیروزی در دیدارهای خانگی ناکام باشد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی