|

سورپرایز یحیی گل محمدی در سوپرجام!

پرسپولیس هنوز به طور جدی فعالیتی را در نقل و انتقالات زمستانی شروع نکرده این سوال وجود دارد که آیا ترکیب سرخ‌ها در سوپرجام تغییر می کند؟

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس دوم بهمن ماه با شکست دادن فولاد در هفته شانزدهم لیگ برتر به تعطیلات رفت و با بازی برابر همین تیم نیز برای ادامه فصل استارت خواهد زد. پرسپولیس و فولاد باید در چارچوب تک بازی سوپرجام به مصاف هم بروند تا تکلیف قهرمانِ قهرمانان فصل گذشته لیگ و جام حذفی مشخص شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در شرایطی که هواداران پرسپولیس امیدوار بودند تیم‌شان در بازی سوپرجام مقابل فولاد با خریدهای جدید حاضر شود، این اتفاق رخ نداد و قرمزها تنها احمد گوهری را به لیست‌شان اضافه کردند تا با وضعیتی متفاوت نسبت به فولاد که پنج خرید نام آشنا داشته در این بازی حاضر شوند.

با این حال اما این احتمال وجود که ترکیب پرسپولیس نیز دستخوش تغییراتی شود و یحیی با چهره‌ای متفاوت‌تری نسبت به دو هفته قبل مقابل تیم نکونام قرار بگیرد. 

چارچوب دروازه تنها پستی است که یحیی با توجه به جذب احمد گوهری یک گزینه جدید پیش‌روی خود دارد اما بعید است به این زودی‌ گوهری را در دروازه پرسپولیس ببینیم و لک انتخاب گل‌محمدی خواهد بود. در قلب خط دفاع یحیی دست بازی برای چینش نفرات دارد اما احتمالا زوج دفاعی بازی قبلی یعنی سیدجلال-فرجی تکرار می‌شود. علی نعمتی، وحدت حنانوف و علیرضا ابراهیمی دیگر گزینه‌های خط دفاعی پرسپولیس هستند. در سمت راست خط دفاعی با توجه به مصدومیت سیامک نعمتی در روزهای اخیر و همچنین نمایش نه چندان مطلوب منوچهر صفروف در بازی قبلی، حضور مهدی شیری در ترکیب محتمل به نظر می‌رسد. در سمت چپ خط دفاعی یحیی با توجه به اتمام مصدومیت علی شجاعی، می‌تواند بین او و سعید آقایی یکی را انتخاب کند.

خط هافبک پرسپولیس قطعا دچار تغییر خواهد شد. میلاد سرلک، مهره محبوب و ثابت یحیی در تیم‌ملی مصدوم شد تا چالش جدیدی برای پرسپولیس به وجود بیاید. برای زوج کمال کامیابی‌نیا در پست هافبک دفاعی، رضا اسدی و محمد شریفی گزینه‌های یحیی هستند که با توجه به عملکرد خوب اسدی در بازی دوستانه مقابل پیکان احتمال بازگشت او به ترکیب اصلی زیاد است.

 برای پست وینگرهای راست و چپ نیز احتمالا وحید امیری و احسان پهلوان همانند بازی قبلی برابر فولاد در ترکیب خواهند بود. مهدی ترابی و مهدی عبدی نیز که عملکرد و هماهنگی خوبی از خود نشان داده‌اند می‌توانند بار دیگر اعتماد یحیی را برای بازی در خط حمله جلب کنند.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی