|

2 استقلالی، آخرین گزینه های پرسپولیس در نقل و انتقالات!

هافبک هجومی فولاد و ذخیره این روز های استقلال، نامشان در لیست پرسپولیس دیده می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیسی در نقل‌وانتقالات زمستانی عملکرد قابل قبولی نداشتند. آن‌ها فعلا فقط توانسته‌اند احمد گوهری را به جای بوژیدار رادوشوویچ جذب کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360؛ رامین رضاییان و دو بازیکن خارجی در لیست یحیی بودند که هر سه گزینه روز گذشته حضورشان در پرسپولیس منتفی شد. گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان به تازگی نام دو بازیکن را در لیست خود قرار داده. دو بازیکنی که یکی از آن‌ها در گذشته برای استقلال بازی کرده و دیگری بازیکن این فصل استقلال است.

نکونام مخالف انتقال پاتوسی به پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی بعد از باخت مقابل فولاد در سوپرجام، تصمیم گرفت تا مهدی شیری را که در این بازی با گرفتن کارت زرد دوم اخراج شده بود، از این تیم کنار بگذارد. شیری در ابتدای نقل‌وانتقالات زمستانی مورد توجه فولادی‌ها قرار گرفته بود و همین امر سبب شد تا احتمال معاوضه او با یک بازیکن از فولاد مطرح شود. فولاد به تازگی یکی از مدافعان راست خود (صالح حردانی) را از دست داده و شیری می‌توانست ذخیره مطمئنی برای مجتبی نجارین در سمت راست خط دفاعی این تیم باشد. گل‌محمدی تصمیم گرفت آیاندا پاتوسی هافبک طراح فولاد که سابقه بازی در استقلال را هم دارد، برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر به پرسپولیس بیاورد و او را با شیری معاوضه کنند. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس هم صحبت‌هایی که برای معاوضه این دو بازیکن شده را تایید کرده است. 

پاتوسی در بازی سوپرجام غایب بود اما جواد نکونام سرمربی فولاد مخالف جدایی هافبک آفریقایی خود است. نکونام شب گذشته در همین ارتباط گفت: «پاتوسی یک بازیکن کاملا فنی و خلاق است که کارایی‌اش در تیم ما مشخص است. متاسفانه زمانی که من وارد تیم شدم، پاتوسی دو هفته بود که مصدومیت داشت و از شرایط ایده‌آلش دور بود. وقتی که من آمدم اضافه وزن شدیدی پیدا کرده بود چون کنترل نشده بود و برگرداندن این بازیکن با توجه به مصدومیتش سخت بود اما پس از آن شرایطش خوب شد و برای ما بازی کرد. منهای دیدار سوپرجام در تمامی بازی‌ها بازی کرده و الان هم شرایطش خوب است. ما نه او را معاوضه می‌کنیم و نه دوست داریم این بازیکن را از دست بدهیم». 

قاسمی‌نژاد دوباره شاگرد یحیی می‌شود؟

امین قاسمی‌نژاد در ابتدای فصل مورد توجه هر دو باشگاه پرطرفدار پایتخت استقلال و پرسپولیس قرار گرفته بود. او در نهایت حضور در استقلال را انتخاب کرد تا مسئولان این باشگاه او را خرید بزرگ فصل بنامند. قاسمی‌نژاد در استقلال روزهای پرفروغی را پشت سر نگذاشته و در اکثر بازی‌های فصل هم جایی در ترکیب اصلی آبی‌پوشان ندارد. او به تازگی به مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده که در تعطیلات زمستانی قصد جدایی از این تیم را دارد و می‌خواهد به تیمی برود که بتواند در آن فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند. 

کادر فنی استقلال به دلیل حساسیت بالای بازی‌های این تیم در ادامه فصل و حضور جدی آن‌ها در کورس قهرمانی، نظر مثبتی نسبت به جدایی قاسمی‌نژاد ندارد. با این وجود نام قاسمی‌نژاد در لیست گل‌محمدی دیده می‌شود و یحیی بدش نمی‌آید دوباره شاگرد سابق خود را در جمع بازیکنش داشته باشد.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی