|

بازگشت ستاره به ترکیب استقلال بهترین خبر ممکن بود!

رسیدن عارف غلامی به شرایط بازی اتفاق خوبی برای خط دفاع استقلال محسوب می شود.

لینک کوتاه کپی شد

در روزهایی که ماجرای سرباز شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند شوک بدی را به استقلال وارد کرده، یک اتفاق ویژه کادرفنی و هواداران را به آینده امیدوار کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با نظر سازمان نظام وظیفه سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند باید به خدمت سربازی بروند و حق حضور در ترکیب استقلال را ندارند. این موضوع نگرانی هایی رابرای کادرفنی و بازیکنان استقلال ایجاد کرده و دست فرهاد مجیدی را در خط دفاعی خالی کرده است.

در چنین شرایطی اما بازگشت عارف غلامی اتفاق خوبی برای استقلالی ها است. غلامی که به واسطه پارگی رباط صلیبی حدود 8 ماه از میادین فوتبال دور بود، در بازی روز گذشته مقابل فجرسپاسی در لیست 20 نفره تیمش قرار گرفت و در ثانیه های پایانی نیز به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت.

بازگشت عارف غلامی در شرایطی که روزبه چشمی و محمد دانشگر تنها بازیکنانی بودند که می توانستند در خط دفاعی بازی کنند، اتفاق خوبی برای آبی ها محسوب می شود. غلامی البته هنوز از نظر بدنی امکان 90 دقیقه بازی در خط دفاع را ندارد اما او نیز رفته رفته به شرایط خوب می رسد.

همین که غلامی به شرایط بازی کردن رسیده مساله مهمی تلقی می شود. حتی اگر مشکل یزدانی و مرادمند تا پایان فصل هم حل نشد، حالا فرهاد مجیدی روزبه چشمی، محمد دانشگر و عارف غلامی را به عنوان مدافع وسط در اختیار دارد که باید از این موضوع نهایت استفاده را ببرد.

بی تردید غلامی نیز که قبل از مصدومیت یکی از مهره های مورد اعتماد دراگان اسکوچیچ در تیم ملی بود، حالا انگیزه زیادی دارد تا ماه های باقیمانده تا جام جهانی با درخشش در ترکیب استقلال بار دیگر به تیم ملی دعوت شود و بتواند پیراهن ایران را برتن کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی