|

سخت ترین قرعه جام حذفی نصیب یک استقلالی شد!

آلومینیوم بعد از عبور از سپاهان باید از سد پرسپولیس بگذرد اگر می خواهد یکی از چهار تیم نهایی جام حذفی باشد.

لینک کوتاه کپی شد

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی قرعه کشی شد و طبق آن دربی پایتخت را در این مرحله و در صورت صعود سرخابی ها به جمع چهار تیم، در نیمه نهایی هم شاهد نخواهیم بود. طبق قرعه کشی انجام شده، پرسپولیس در این مرحله با آلومینیوم دیدار خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ به این ترتیب باید ارکی ها را بدشانس ترین تیم این دوره از نظر قرعه های دشوار بدانیم. آنها کار خود را با حریف لیگ برتری شروع کرده و پس از عبور از یکی از سه تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر، باید در دور بعد با یکی دیگر از مدعیان قهرمانی دیدار کنند.

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی تنها دو تقابل لیگ برتری داشت که یکی از آنها دیدار آلومینیوم – فجرسپاسی بود؛ شاگردان خطیبی بعد از پشت سر گذاشتن این قرعه نسبتا سخت به سپاهان خوردند تا مسیر پیچیده شان در حذفی ادامه داشته باشد. آنها سپاهان را در ضربات پنالتی شکست داده و به جمع هشت تیم راه یافتند تا طبق قرعه در این مرحله با پرسپولیس دیدار کنند.

با وجود این قرعه سخت اما نتایجی که آلومینیوم مقابل پرسپولیس در این دو فصل کسب کرده، بازی دو تیم را به یک تقابل حساس و جذاب تبدیل می کند. طی دو دیدار رفت و برگشت لیگ های بیستم و بیست و یکم، سهم هر کدام از دو تیم، دو پیروزی بوده و باید برد شماره پنج را سرخ پوشان به دست می آورند یا اراکی ها.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی