|

خبر خوش برای بارسلونا؛ بازگشت ستاره به تمرینات!

آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، آماده است تا بار دیگر در تمرینات این تیم حضور پیدا کند.

لینک کوتاه کپی شد

هفته بسیار خوبی در انتظار ژاوی هرناندز خواهد بود، چرا که فاتی آماده است تا در تمرین عصر روز دوشنبه حاضر شود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این بازیکن پس از نزدیک به دو ماه انجام کارهای درمانی و فیزیوتراپی در مادرید بار دیگر به خانه برگشته و توانایی حضور در تمرینات بارسلونا را دارد. 

انتظار می‌رود که حضور او اعتماد به نفس بازیکنان بارسا را پس از پیروزی 0-4 برابر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو افزایش دهد و جایگاه این تیم در جمع چهار تیم صدر جدول لالیگا را بیش از پیش مستحکم کند. حضور آنسو فاتی همچنین شانس بارسا برای قهرمانی در لیگ اروپا را نیز محتمل‌تر از قبل می‌کند. 

با این حال انتظار می‌رود که کادر فنی بارسا هیچ عجله‌ای در استفاده از این مهاجم جوان به خرج ندهد. با توجه به مصدومیت‌های متوالی و طولانی مدت فاتی، بارسا قصد دارد این بار در نهایت احتیاط با او رفتار کند تا از تکرار دوباره مصدومیت او جلوگیری کند، اتفاقی که اگر این بار رخ دهد به ناچار این بازیکن را راهی اتاق عمل خواهد کرد. 

فاتی پیش از این در 20 ژانویه در جریان دیدار برابر اتلتیک بیلبائو در سن مامس مصدوم شد و پزشکان بارسا همان زمان به او پیشنهاد کردند که عمل جراحی روی پایش انجام دهد تا این مشکل را به صورت کامل برطرف کند اما این بازیکن تصمیم گرفت که روند درمانی محافظه‌کارانه‌ای را در پیش بگیرد و پس از مشورت با اطرافیانش از انجام عمل جراحی خودداری کرد. 

او حالا پس از دو ماه و نیم به تمرینات گروهی برخواهد گشت و امیدوار است که با بازگشتش به میادین بتواند شرایط بارسا را بهتر از هفته‌های اخیر کند. هرچند هنوز هیچ تاریخ مشخصی برای حضور دوباره او در زمین اعلام نشده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی