|

بدبینی پزشکان بارسلونا نسبت به بازگشت زودهنگام ستاره جوان!

پزشکان بارسا خوشبین نیستند که آنسو فاتی بتواند ماه آوریل و طبق پیش بینی‌ها به میادین برگردد.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا 4 هفته پیش در مرحله یک هشتم کوپا دل ری به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و با نتیجه 2-3 شکست خورد تا از گردونه این رقابت‌ها حذف شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ آنسو فاتی تنها حدود نیم ساعت در زمین دوام آورد و پس از آن به دلیل احساس دردی که داشت درخواست تعویض کرد تا با چشمانی اشک‌بار و ناراحت از میدان خارج شود. این موضوع باعث نگرانی بسیاری از هواداران بارسا شد.

پزشکان پیش از این هشدار داده بودند که او باید بسیار مراقب مصدومیتش باشد و توصیه کرده بودند که در ترکیب اصلی قرار نگیرد اما حتی عمل کردن به این توصیه هم فایده نداشت.

دو روز بعد مصدومیت او از ناحیه رباط پای چپ تایید شد و در خوشبینانه ترین حالت و با فیزیوتراپی او 10 هفته بعد می تواند به میادین برگردد. تیم پزشکی بارسلونا معتقد بود که جراحی برای فاتی بهترین گزینه است ولی در نهایت او گزینه فیزیوتراپی را انتخاب کرد.

در حالی که کادر فنی بارسا امیدوار است که فاتی در مقطع پایانی فصل به میادین برگردد اما طبق ادعای آاس، تیم پزشکی بارسا خوشبین نیست که او بتواند در پایان فصل نیز تیم را همراهی کند. آاس در این رابطه گزارش داد که اگر فاتی بتواند در پنج یا شش بازی پایانی فصل به میادین برگردد نیز اتفاقی خوشحال کننده خواهد بود و در واقع او عملا فصل را از دست داده است.

پزشکان معتقدند که پس از 10 هفته فیزیوتراپی، او یک ماه نیز به تمرین نیاز دارد تا هرگونه ریسک بازگشت مصدومیت از بین برود. شرایط فاتی باید کاملا ارزیابی شود و هیچ عجله ای برای بازگشت او پذیرفتنی نیست. فاتی سومین بار بود که در طول فصل مصدوم می شد و باید دید روند ریکاوری او این بار چگونه خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی