|

(عکس) چرا ستاره بارسلونا با پیراهن بدون لوگو و اسپانسر بازی کرد؟!

در نیمه دوم بازی بارسلونا و ناپولی، پیراهن ستاره جوان یعنی فران تورس نه لوگوی باشگاه را داشته و نه اسپانسر پیراهن های این تیم یعنی نایکی.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا شب گذشته در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا مقابل ناپولی قرار گرفت. تیم ژاوی هرناندز در این بازی موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خود ایجاد کرد که شاید مهم‌ترین آنها را فران تورس از دست داد و همین موضوع باعث شد که آنها از کسب پیروزی در این بازی خانگی محروم بمانند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ به جرات می‌توان گفت که پر حاشیه ترین بازیکن دیدار شب گذشته بارسلونا و ناپولی ستاره جوان بلوگرانا یعنی فران تورس بود. این بازیکن در طول بازی چند موقعیت بسیار خوب گلزنی را از دست داد و همین مسئله باعث شد که او در پایان بازی با چشمانی اشکبار زمین را ترک کند.

البته این تنها حاشیه فران تورس در بازی شب گذشته نبود. بعد از بازی تصاویری از این ستاره اسپانیایی منتشر شد که نشان می‌داد پیراهن او در نیمه دوم نشان بارسلونا و لوگوی اسپانسر پیراهن های این تیم یعنی نایکی را نداشته است. در همین راستا رسانه های اسپانیایی مدعی شده اند که دلیل این اتفاق تنها یک اشتباه چاپی بوده و باشگاه بارسلونا را هم کاملاً متعجب کرده است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی