|

پیانیچ: مسی هرگز تمرینی برای زدن ضربات آزاد ندارد!

میرالم پیانیچ، ستاره سابق یوونتوس، از لیونل مسی به عنوان بهترین ضربه آزادزن دنیا نام می‌برد.

لینک کوتاه کپی شد

پیانیچ در طول دوران حضورش در رقابت‌های لیگ ایتالیا موفق شد 19 گل از روی ضربات آزاد با پیراهن یوونتوس و رم به ثمر برساند. او پیش از آن که کریستیانو رونالدو به یوونتوس ملحق شود، گزینه اول این تیم برای قرار گرفتن پشت ضربات آزاد به حساب می‌آمد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این بازیکن یکی از معدود بازیکنان دنیای فوتبال است که هم با کریستیانو رونالدو و هم با لیونل مسی در یک رختکن حضور داشته  اما معتقد است که این مهاجم آرژانتینی از رونالدو بهتر است. 

پیانیچ در پاسخ به این سوال که بهترین ضربه آزادزن دنیای فوتبال کیست به گاتزتا دل اسپورت گفت:« مسی. من در طول تمام عمرم دو بار در هفته و هر بار به مدت 20 تا 30 دقیقه برای زدن ضربات آزاد تمرین کرده‌ام. شاید او یک یا دو بار در سال چنین تمرینی انجام دهد و باز هم به این خوبی ضربات آزاد را به سمت دروازه حریف می‌فرستد.»

 

این ملی‌پوش بوسنیایی پیش از این چهار فصل در یوونتوس حضور داشت و در نهایت در تابستان 2020 با توافق این باشگاه با بارسلونا، او با آرتور معاوضه شده و یوونتوس را به مقصد نوکمپ ترک کر د. 

هرچند دوران حضور پیانیچ در بارسلونا با بحران شدید این تیم همراه شده و او نتوانست درخشش سابقش در تورین را در بارسلونا تکرار کند. این بازیکن در حال حاضر به صورت قرضی در بشیکتاش توپ می‌زند اما اعلام کرده که دوست دارد به زودی بار دیگر در لیگ ایتالیا به میدان برود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی