|

ادعای درویش چه ربطی به مدیر رسانه‌ای تیم ملی ایران دارد؟

مدیررسانه تیم ملی باید از ادبیات بهتری استفاده کند و یادش نرود هر چیزی که می‌گوید یا در جایی مطالبی منتشر می‌کند به پای تیم ملی نوشته می شو…

لینک کوتاه کپی شد

اسفند ماه سال گذشته طی حکمی از سوی حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال محمد جماعت به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم ملی انتخاب شد. حضور جماعت در راستای تغییراتی بود که در کادر تیم ملی به وجود آمد و پیش از او، حمید استیلی نیز جانشین مجتبی خورشیدی شده بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ وظایف مدیررسانه به ویژه در تیم ملی کاملا مشخص است و این توقع از دوستان می‌رود که هر کدام در جایگاه تخصصی خود اظهار نظر کنند. در حال حاضر مدیررسانه تیم ملی با انتشار توئیت‌هایی، ظاهرا به دنبال خط و نشان کشیدن است؛ اقدامی که به درستی آن را درک نمی‌کنیم و این مسئله را در راستای حفظ منافع فوتبال نمی‌دانیم.

مدیررسانه تیم ملی باید از ادبیات بهتری استفاده کند و مثلا در ماجرای اسکوچیچ، وقتی می‌خواهد نکته‌ای را قلمی کند یادش نرود او در تیم ملی مسئولیت دارد و قرار نیست این طور بنویسد: «تیم ملی فوتبال کشورمان با قدرت در جام جهانی قطر حضور خواهد داشت و این یعنی، پایان سناریونویسی و رویاپردازی ذهنی خرس خاله‌ها و دشمنان این مرز و بوم برای تحقق تعلیق و تحریم ...»

 

 

این ادبیات برازنده یکی از اعضای تیم ملی نیست.

ادعای مدیرعامل پرسپولیس چه ربطی به مدیررسانه ای تیم ملی دارد؟/ آقای ماجدی! لطفا تذکر بدهید

در جای دیگر اما مدیرعامل یک باشگاه نظراتی دارد که به فرض هم از دیدگاه بعضی ها درست نیست؛ با این حال آنچه مدیرعامل یک باشگاه می گوید هیچ ربطی به مدیررسانه تیم ملی ندارد و ظاهرا او وظایف دیگری دارد که این روزها فراموش شده است. به نظر می رسد اینجا میرشاد ماجدی باید به یکی از اعضای تیم ملی هشدار بدهد که انتشار توئیت های احساساتی و به دور از منطق، کمکی به فدراسیون فوتبال و تیم ملی نخواهد کرد.

ادعای مدیرعامل پرسپولیس چه ربطی به مدیررسانه ای تیم ملی دارد؟/ آقای ماجدی! لطفا تذکر بدهید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی