|

تا 2 روز دیگر تکلیف ستاره های پرسپولیس روشن می شود

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس: توافقات نهایی با مهدی ترابی و میلاد سرلک انجام شده و قراردادشان را ظرف یکی، ۲ روز آینده تمدید می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت تمدید قرارداد مهدی ترابی و میلاد سرلک گفت: خدا را شکر توافقات نهایی انجام شده و بازیکنان هم با حسن نیت خوب علاقمندی خود را به باشگاه پرسپولیس ثابت کردند. ظرف یکی، ۲ روز آینده خبر‌های خوبی از باشگاه بیرون می‌آید و  قصد داریم با حفظ بازیکنان  از توانایی و پتانسیل آنها استفاده کنیم.  

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرنگاران جوان؛ برخی از بازیکنان پرسپولیس از جمله مهدی ترابی و میلاد سرلک قراردادشان در انتهای فصل به پایان می‌رسد به همین علت درویش مذاکرات مثبتی با این بازیکنان داشته و به زودی قراردادشان تمدید می‌شود.  

من به همه انتقادها احترام می گذارم 

محمدی درباره انتقادات برخی از پیشکسوتان پرسپولیس به حضورش در این باشگاه گفت:  من به همه انتقاد‌ها احترام می‌گذارم. البته هیچ جوابی نداده‌ام و نخواهم داد مطمئن باشید. همچنین خدا  تدوینگر  آن برنامه را رحمت کند که علاقه به رنگ دیگری داشت و فقط یک قسمت از آن مصاحبه ام را به بیرون داد.  

محمد محمدی چند روز پیش به عنوان معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد، اما برخی از پیشکسوتان این تیم معتقدند که محمدی طرفدار استقلال است و نباید سمت جدیدی در باشگاه پرسپولیس می‌گرفت. علاوه بر این، کلیپی  از او پخش شده که در آن گفته استقلال کلاس دارد.  

حداکثر ظرفیت ورزشگاه سیرجان باید برای پرسپولیس باشد 

محمدی درباره بحث حضور تماشاگران در بازی برگشت پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: با توجه به اینکه در بازی رفت با سپاهان هیچ امکانی نبود تا بنر‌های خود را در ورزشگاه اراک پهن کرده و استفاده کنیم، طرفین  توافق کردند که در بازی برگشت  چه با هوادار و چه بدون هوادار حداکثر ظرفیت ورزشگاه در اختیار ما باشد و  این تفاهم نامه را رضا فتاحی سرپرست سپاهان امضا کرده است.

بازی رفت و برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان با حکم کمیته انضباطی در زمین بی طرف باید برگزار شود که دیدار رفت به میزبانی سپاهان در ورزشگاه اراک و بازی برگشت هم به میزبانی پرسپولیس قرار است روز شنبه هفته آینده در سیرجان برگزار شود. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی