|

چند خبر تازه از نقل و انتقالات پرسپولیس دوشنبه 2 خرداد

توافق بیرانوند با باشگاه پرسپولیس قطعی شده و به‌زودی قرارداد میان طرفین امضا می شود.

لینک کوتاه کپی شد

بالاخره باشگاه پرسپولیس مذاکرات با این دروازه‌بان را تایید و اعلام کرد که این قرارداد بعد از بازگشت این بازیکن از عمان امضا خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ قرار است پرسپولیس یک قرارداد 2ساله با بیرانوند امضا کند و این بازیکن بعد از مدتی دوری از جمع سرخ‌پوشان بار دیگر به این تیم بازگردد. بیرانوند هم‌اکنون با خانواده‌اش در عمان به سر می‌برد و درحال استراحت است. به این ترتیب علیرضا بیرانوند که هنوز مشخص نیست خودش رضایتنامه‌اش را از آنتورپ بلژیک می‌گیرد یا قرمزها باید مبلغی در این خصوص هزینه کنند، اولین بازیکن جدید پرسپولیس در فصل جدید خواهد بود.

ناکامی مهاجمان پرسپولیس در امر گلزنی یکی از مهم‌ترین فاکتورهای این تیم در تکرار قهرمانی بود. عیسی آل کثیر مهاجم اول پرسپولیس در هفته‌های پایانی نیم فصل اول با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی روبرو شد اما پای خود را با پنج ماه تأخیر به تیغ جراحان سپرد تا سرخ‌ها ۱۹ بازی خود در لیگ برتر و جام حذفی را بدون او سپری کنند. مهدی عبدی و حامد پاکدل هم نتوانستند جای خالی آل کثیر را به خوبی پر کنند تا یحیی گل محمدی سراغ شیرزود تمیروف از پاختاکور ازبکستان برود اما او نیز عملکرد مثبت نداشت تا پرسپولیس اینگونه در سراشیبی سقوط بیفتد.

گل محمدی تصمیم به حفظ این بازیکن گرفته است تا آل کثیر پس از پایان دوران مصدومیت خود قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کند.

شنیدیم مذاکرات پرسپولیس با مرتضی پورعلی‌گنجی تمام شده و توافقاتی هم حاصل شده. باشگاه پرسپولیس منتظر است تا این بازیکن در شرایط حضور در میدان قرار بگیرد و ببینند آیا مصدومیت رباط‌صلیبی این بازیکن کامل برطرف شده یا هنوز مشکلاتی وجود دارد. ظاهرا باید کادر پزشکی پرسپولیس از نظر سلامت این بازیکن را تایید کند تا ادامه مذاکرات و مراحل عقد قرارداد در دستور کار باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد. این مدافع بعد از اتمام دوره مصدومیت مدتی با قرمزهای تهران هم تمرین کرد تا به این شکل نشان دهد در مسیر بازگشت به میادین قرار دارد، بااین‌حال مربیان پرسپولیس نمی‌خواهند درباره او ریسک کنند.

پورعلی‌گنجی احتمالا بعد از بیرانوند دومین خرید سرخ‌ها خواهد بود. گلر ملی پوش ایران قرار است بعد از بازگشت با عمان قرارداد خود با پرسپولیس را امضا کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی