|

پرسپولیس با بازیکن غیرمجاز قرارداد می بندد؟

امیر شهیم ستاره لیگ یک بازیکن غیرمجازی ماشین سازی تبریز امروز برای مذاکره به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس در ادامه روند نقل و انتقالات خود در حالی با امیر شهیم پدیده فصل پیش لیگ آزادگان وارد مذاکره شده که این بازیکن در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون پرونده باز دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ امیر شهیم همان بازیکنی است که با تیم خیبر خرم آباد قرارداد بست. این بازیکن نیم فصل دوم لیگ آزادگان در چند بازی برای ماشین سازی به میدان رفت. یکی از همین بازی ها دیداری بود که ماشین سازی مقابل قشقایی برنده شد و با شکایت باشگاه قشقایی تنها پیروزی ماشین سازی در لیگ آزادگان به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز، پاک شد.

کمیته انضباطی امیر شهیم را بازیکن غیرمجاز تشخیص داد و قشقایی را مقابل ماشین سازی برنده کرد. امیر شهیم به دو جلسه محرومیت محکوم شد اما جدا از این محکومیت در کمیته انضباطی، امیر شهیم یک پرونده باز هم در کمیته تعیین وضعیت دارد. باشگاه خیبر به واسطه قراردادی که با این بازیکن بسته، امیر شهیم را به باشگاه خود متعهد می داند و به نظر می رسد پرسپولیس باید مراقب باشد به سرنوشت ماشین سازی دچار نشود.

شاید بهتر باشد باشگاه پرسپولیس قبل از هرگونه اقدام، از کمیته تعیین وضعیت و سازمان لیگ در مورد این بازیکن استعلام بگیرد.پیش از این باشگاه تراکتور هم خواهان جذب این بازیکن بود اما تبریزی ها پس از آن که متوجه پرونده باز امیر شهیم و باشگاه خیبر در کمیته تعیین وضعیت شدند، از مذاکره با این بازیکن خودداری کردند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی