|

بازی های خانگی بارسلونا جای دیگری برگزار می شود!

ورزشگاه نوکمپ بازسازی می شود و از فصل 2023-2024 بازی های بارسا در ورزشگاه المپیک مونتژوئیک برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا امروز در نشستی خبری تایید کرد که با شهرداری شهر بارسلون برای انتقال بازی های خانگی به ورزشگاه المپیک مونتژوئیک از فصل 24-2023 به توافق نهایی رسیده اند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ کار بازسازی ورزشگاه نوکمپ از چند ماه دیگر شروع خواهد شد با این حال بارسا می تواند فصل بعد نیز در همین ورزشگاه از حریفان میزبانی کند ولی برای دو فصل بعد باید به ورزشگاهی دیگر نقل مکان کند که امروز مشخص شد این ورزشگاه، المپیک مونتژوئیک خواهد بود. ورزشگاهی که افتتاحیه و اختتامیه المپیک 1992 بارسلون در آن برگزار شد و مقطعی هم میزبان بازی های خانگی اسپانیول بود.

این ورزشگاه 55 هزار نفر گنجایش دارد و به این ترتیب بارسلونا تعداد قابل توجی از دوست دارانش را در بازی های خانگی با خود نخواهد داشت. گنجایش نوکمپ 98 هزار نفر است و طبعا بارسا تا زمان بازگشت به این ورزشگاه، متوجه ضرر مالی خواهد شد.

لاپورتا از تغییراتی که در ورزشگاه المپیک انجام خواهد شد نیز خبر داد تا بارسا بتواند در آنجا بازی کند. بارسا متعهد به تطبیق امکانات ورزرشگاه المپیک و مدرن سازی خدمات کمکی و فضاهایی مانند جایگاه مطبوعات، رختکن و پارکینگ داخلی شده است

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی