|

آخرین وضعیت بارسا و لوا؛ کاتالونیایی‌ها «بله» را گرفتند!

نشریه «اسپورت» از نهایی شدن انتقال لواندوفسکی به بارسلونا طی روزهای آینده خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد
1

نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا طی گزارشی به آخرین وضعیت انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسلونا پرداخت. مسئولان بارسلونا پس از پایان رسمی فصل فوتبالی به دنبال تقویت تیم خود برای فصل آینده به سراغ لیست درخواستی ژاوی اِرناندس سرمربی جوان خود رفتند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ مهمترین مهره درخواستی ژاوی برای پروژه جدید خود، رابرت لواندوفسکی است. بارسایی‌ها طی یک ماه اخیر برای به خدمت گرفتن کاپیتان تیم ملی لهستان با مسئولان بایرن مونیخ وارد مذاکره شده‌اند و بایرنی‌ها با در نظر گرفتن این که یک سال از قرارداد بهترین گلزن تیم باقی مانده، سعی دارند بیشترین مبلغ را از این انتقال به جیب بزنند.

کمتر از 50 میلیون فروشنده نیستیم!

بارسایی‌ها در اولین پیشنهاد رسمی خود رقم 32 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون یورو به عنوان پرداخت‌های متغیر را به بایرن پیشنهاد دادند که باشگاه باواریایی لحظه‌ای در رد کردن آن شک نکرد. اولین مانع بر سر فروش لواندوفسکی، پیدا کردن جانشین او بود که در همین راستا بایرنی‌ها موفق شدند سادیو مانه مهاجم و کاپیتان تیم ملی سنگال و باشگاه لیورپول را به خدمت بگیرند. باواریایی‌ها که مانه 30 ساله را با مبلغی در حدود 40 میلیون یورو به خدمت گرفتند حالا برای فروش لواندوفسکی که به زودی وارد 34 سالگی می‌شود درخواست 50 میلیون یورو از بارسا دارند.

پاسخ مثبت به درخواست باواریایی‌ها

در همین راستا مسئولان بارسلونا در پیشنهاد جدید خود، پرداخت مبلغ 40 میلیون یورو به صورت نقد و 10 میلیون یورو به صورت پرداخت‌های متغیر را به بایرنی‌ها پیشنهاد می‌دهند و به نظر می‌رسد با این پیشنهاد، آلمانی‌ها بر سر میز مذاکره حاضر خواهند شد.

لواندوفسکی از ماه‌ها پیش درخواست خروج از بایرن مونیخ را به مسئولان این باشگاه داده و به گفته نشریه «اسپورت» تمایل خود برای بازی در بارسلونا را بارها به اطرافیانش اعلام کرده است اما بایرنی‌ها در مذاکره با بارسا شرایط سختی را برای باشگاه کاتالانی در نظر گرفته بودند. با این وجود با در نظر گرفتن پیوستن رسمی مانه به اردوی باواریایی‌ها و افزایش پیشنهاد بارسلونا به رقم حدودی 50 میلیون یورو، مذاکرات در روزهای آینده با روند بهتری ادامه پیدا کرده و دیر یا زود روبرت لواندوفسکی پیراهن آبی و اناری بارسلونا را به تن خواهد کرد.

در صورت نهایی شدن انتقال لواندوفسکی به بارسلونا، رقابت این گلزن لهستانی با کریم بنزما برای کسب عنوان آقای گلی لالیگا در فصل آینده، بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی